Toon posts:

AGP Probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Moederbord M810L van Pcchips. Nu heb ik laatst een nieuwe videokaart gekocht: De FX 5200. Maar het probleem is nu dat ik geen spellen kan draaien. Als ik bij de opties in windows kijk zie ik dat ie draait op AGP2x terwijl mijn moederbord een AGP4x is. Ik heb in me bios gekeken of ik dit kan veranderen maar dat is niet mogelijk. Me bios is al van een aantal jaar geleden (1998). Moet ik me bios updaten om dit alsnog in te kunnen stellen?

Ik heb et als een keer geprobeert me bios te updaten maar toen gaf ie aan dat een file niet bestond ofzo..

Alvast bedankt voor de Hulp

Verwijderd

Topicstarter
http://www.pcchips.com.tw/driver/driver.asp?module_id=4

Hier de drivers die voor mij moederbord. Zou ik mischien de agp driver moeten instaleren?

• Marctraider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 18:27
Met of zonder update, het lijkt me dat dat moederbord toen 2x AGP aankon en met een biosupdate kan die natuurlijk niet opeens AGP 4x
Tenzij hij met een crappy bios kwam maar dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk natuurlijk.

Dus ik denk nieuw MoBo ;) vooral met zo'n snelle kaart.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 08:44:
http://www.pcchips.com.tw/driver/driver.asp?module_id=4

Hier de drivers die voor mij moederbord. Zou ik mischien de agp driver moeten instaleren?
Probeer die drivers ook maar ja. Alleen een bios uit 1998 : :? Ik zou die ook is gaan updaten.

• Marctraider
Oeps, verkeerd gelezen ^_^ ik ben nog slaperig op school :P

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:25

DSK

boeiend...

Waarschijnlijk kan je moederbord gewoon niet meer aan dan AGP 2x (aangezien het een moederbord betreft die al van '98 is)

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
MarcTraider schreef op 22 maart 2004 @ 08:46:
Met of zonder update, het lijkt me dat dat moederbord toen 2x AGP aankon en met een biosupdate kan die natuurlijk niet opeens AGP 4x
Tenzij hij met een crappy bios kwam maar dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk natuurlijk.

Dus ik denk nieuw MoBo ;) vooral met zo'n snelle kaart.
ehm in me moederbord gebruikaanwijzing stop tog egt dat ik een AGP4x had =)

• Marctraider
Tjah als het echt 4x AGP is dan :

- In bios aanzetten.
- Nieuw Bios (Niet nodig)
- Drivers voor de juiste OPERATING SYSTEM :)

Als dat niet werkt zou ik gewoon ff op de site rondkijken voor mensen die ook dat probleem hebben.
of een of andere FAQ

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 08:21

Haan

dotnetter

Interessant.. ik zit even die manual van je bord te bekijken en er staat dat ie optioneel een 4x Agp slot heeft en standaard een agp 2.0 :)
Dus ik heb het vermoeden dat je stiekem helemaal geen 4x AGP hebt...

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Marctraider
Beetje domme vraag, ik zie vaak optional of optioneel, wat is dat precies? :P :o

Verwijderd

Topicstarter
ow lol.. :x dat heb ik dus verkeerd geleze.. dat word dus maar een nieuw moederbord kopen.

Verwijderd

Topicstarter
hantheman.tk schreef op 22 maart 2004 @ 09:01:
Interessant.. ik zit even die manual van je bord te bekijken en er staat dat ie optioneel een 4x Agp slot heeft en standaard een agp 2.0 :)
Dus ik heb het vermoeden dat je stiekem helemaal geen 4x AGP hebt...
wat is dat optioneel dan..

het is tog gewoon een AGP4x

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-08 08:21

Haan

dotnetter

Dat is toch geen raar woord ofzo? Optioneel betekent dat het niet standaard is, maar dat het bij andere versies (duurder) wel erop zit.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
lol ok thnx
Pagina: 1