Toon posts:

battlefield vietnam data differs!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb battlefield vietnam orgineel gekocht!

geinstalleerd en alles ik speel prima wil ik weer inloggen op een server zegt hij bij alle servers data differs from server.

Hier zeggen dat het komt omdat i kdan troep in me map van battlefield heb staan maar heb ik niet hoor heb zelfs geen no-cd crack ofzo erin zitten speel gewoon van orginele cd!

wie weet er raad mee ik ben ten einde raad en niemand hier weet de oplossing heb alle topics over battlefield vietnam die hier zijn al gelezen!

kan iemand me helpen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 15:15

mambo No5

Bad Apple?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/891296///

Heb je al eens een patch geprobeerd van de oficiele site? Mestal zitten daar wel een aantal bugfixes in..

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz nou ik kan geen patch of update er voor vinden...

en ja ik weet dat ik hem ergens anders ook gepost hebt das een foutje!!

maar nu heb ik nog steeds het probleem waar ik mee zit! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 15:15

mambo No5

Bad Apple?

Search@easupport.com

Helaas, leverd niets op wat imo bruikbaar is. Ook google geeft niets zinnigs.

Ik denk dat je het beste kan wachten totdat er een officiele patch word uitgebracht. Het spel (als ik het goed begrijp) is nl behoorlijk nieuw, er gaat altijd wel een tijd overheen vordat er een patch beschikbaar komt ;)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Probeer een reinstall eens en heb je Punkbuster enabled staan in BFV? Zo ja, update die eens.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28
probeer eens op de jolt of boomtown, de profesionele servers te gaan spelen, de rest is veelal gekraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Schuey schreef op 22 maart 2004 @ 09:27:
probeer eens op de jolt of boomtown, de profesionele servers te gaan spelen, de rest is veelal gekraakt :)
Klopt, maar ook hoor je op een gekraakte server met de originele game te kunnen spelen met Battlefield Vietnam, het is een vriend van mij tenminste gelukt. Zal verder geen uitleg geven en ga daar ook niet naar vragen natuurlijk, want dat is illegaal. Heb zelf de game ook origineel en die vriend ook, dus vandaar :) .

@TS Maar probeer die servers eens inderdaad, want die zijn NOOIT gekraakt en zouden sowieso geen probleem mogen opleveren. Daarnaast blijf ik ook bij mijn vorige posts. Probeer een reinstall, update punkbuster eens, etc.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer anders eens op eauk servers te spelen, die hebben wel punkbuster aanstaan:

EAUK 08 - BF:Vietnam|72ms|159.153.178.84:14567|QUANG TRI ALT|31/32
EAUK 14 - BF:Vietnam|45ms|159.153.178.75:14567|OPERATION IRVING|14/40
EAUK 13 - Vietnam|61ms|159.153.178.74:14567|LANDING ZONE ALBANY|48/50

enz.

mocht het dan nog NIET werken dan heb je toch echt 'troep' in je files/folders staan... post dan eens wat screens van:
- root van Battlefield Vietnam
- Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam
- Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives
- Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam
- Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels

zodat we kunnen zien of er idd geen extra files bijstaan en/of de filesizes kloppen, moet je dan wel op de screen erbij zetten (details, via menuoptie beeld).
Pagina: 1