Toon posts:

Problemen met FX 5200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe videokaart aangeschaft en heb deze geinstaleerd met de nieuwste Nvidia drivers. Maar nu wil ik spelen spelen maar deze draaien niet goed. Als ik Call of Duty opstart krijg ik alleen geluid maar geen beeld. Evenals bij Tactical Ops krijg is heel vaag beeld strepen en rare kleuren. In Windows zelf draait ie wel goed geen artifacts of zoiets.. ik weet egt niet wat ik moet doen. Zou iemand mij kunnen helpen.

System:

AMD duron 2100+
Geforce FX 5200 128 MB
512 Sdram

Bedankt voor de hulp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 00:21 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens andere drivers.. dat is het eerste wat je doet als je problemen hebt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pollewob op 22-03-2004 00:23 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Wat heb je hiervoor in je systeem gehad, heb je al andere drivers geprobeerd
Heb je nog wat duidelijkere specs dan dit, welke DirectX versie heb je draaien....

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
hiervoor had ik een AMD 800 der in en een Nvidia TnT Riva 2

ik heb de nieuwste direct X geinstalleerd 9b dus

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 22 maart 2004 @ 00:21:
Probeer eens andere drivers.. dat is het eerste wat je doet als je problemen hebt :)
ben op het moment 43.51 aan het downloaden van driver versie

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 00:25:
hiervoor had ik een AMD 800 der in en een Nvidia TnT Riva 2

ik heb de nieuwste direct X geinstalleerd 9b dus
Heb je een reinstall van je windows (welke versie?) gedaan na die hardware upgrade? Probeer eens met een detonator destroyer je driver te verwijderen en dan opnieuw je nieuwe driver te installeren ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 22 maart 2004 @ 00:28:
[...]

Heb je een reinstall van je windows (welke versie?) gedaan na die hardware upgrade? Probeer eens met een detonator destroyer je driver te verwijderen en dan opnieuw je nieuwe driver te installeren ;)
Ja ik heb windows XP opnieuw geinstaleerd. Ik ga nu met driver cleaner mijn huidige driver der af gooien en de andere driver instalere..(43.51) kijken of het lukt :)

Verwijderd

Topicstarter
zijn der drivers die jullie aanraden.. ik zou niet weten welke ik het best kan kiezen naast de nieuwste versie van nvidia.. alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
nog 1 ding btw.. in me options van die videokaart geeft ie een bustype AGP2X aan.. terwijl mijn moederbord AGP4X is, erg vaag. is dit te verandere op een of andere manier?

• Pollewob
  • Niet online
BouNz, de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop zit er niet voor niets, gebruik hem ajb :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry :p

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Pollewob
  • Niet online
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) Kicken binnen 24h is nog steeds niet de bedoeling :Y)
Pagina: 1