mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Verwijderd
Verwijderd
sluit ze dan even net zo aan of aan op dezelfde plaats
als degene die wel werken..
weet je meteen of ze het doen of niet
sommige kabel hebben somes fff onder druk gestaan (ik wilde teveel kabel door een te klein gat geloof ik)
verder heb ik aan alle kabels gewoon 2 korte stukjes draad gesoldeerd, en die even los aangesloten,
later wil ik deze aan elkaar maken en ze paralel aansluiten
de inverter is er een van recom, zo'n klein doosje van 2x2x2cm
terug bregen word lasting denk ik omdat ik een stuk van 5m heb gekocht en dat al in stukken heb geknipped.
[ Voor 36% gewijzigd door Countess op 22-03-2004 11:13 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Verwijderd
geknippedCountess schreef op 22 maart 2004 @ 11:10:
terug bregen word lasting denk ik omdat ik een stuk van 5m heb gekocht en dat al in stukken heb geknipped.
maar serieus, als het alleen bij bepaalde stukken is, is dat wel raar... op welk voltage sluit je ze eik aan?
dyslecties zijn is best grappig afentoe
a ik zie het al... ik was net wakker
ze draaien op 100volt wisselspanning.
en de draaden hebben het wel allemaal gedaan.
ik had ze provizories al ingebouwed en some idd wat schert gebogen...
maar er stond flexible op dus ik dat dat zit wel goed....
maar dan nog waarom knipperen ze dan?
ik vermoed dat ze knipperen op het ritme van de wisselspanning maar waarom gat het dan de ene kant uit wel goed en de andere kant niet.
edit : zou het kunnen dat de stukken te kort zijn?
ik sloot er net namelijk 1 aan die het nog wel deed. maar zal hem vrij snel van werkend naar steeds zachter gaan en knipperen.
ik ga recom wel even mailen denk ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Countess op 22-03-2004 15:36 ]
Verwijderd
dan weet je precies wat wisselspanning precies doet
even zonder gekheid ga even naar de biep of wie weet heb je zelf boeken en geniet er even van om niet op internet maar gewoon even electro te studeren
problemen als deze zijn uitstekend zelf op te lossen.
Je wilt iets dan moet je er ook iets voor over hebben.
geloof mij maar het is het zeker waard je even in de algemene
electrokunde te verdiepen
Succes
ik weet ook wat wisselspanning doet en ik weet ook dat er wissel spanning op de draden moet staan (anders kreeg je die inverter er niet bij, nog al logis) en ik weet ook dat ze niet horen te knipperen.
en zonder dat er iets als diode fulgeert zou de wisselspanning ook niet de oorzaak moeten zijn van het knipperen.