Toon posts:

Antec Notebook Cooler of andere coolers: waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdie,
Ik zoek naar een Antec Notebook cooler, een plastic plaat voor het koel houden van mijn lappie, een Medion MD6100. De koeling van de 2,6 Ghz P4 is verre van optimaal, games lopen na een kwartiertje steeds hikkerig :( Ik vermoed dat een goede koeling van de bodemplaat dit probleem op kan lossen. Maar ik heb geen idee waar dit ding te koop is... De koeler stond in de laatste PCM en kost 47,60 Euro. Helaas is de site antec-inc.com weinig informatief. Kan iemand me verder helpen? Of zijn er nog alternatieve koelingsopties voor deze heethoofdige laptop?

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:11
stuur n mail naar antec.. ;)

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:53

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Ik weet dat het een beetje oud topic is. Maar ik heb ook de MD6100, wordt ook erg warm. Ik heb contact opgenomen met Newstar en ga de NS-LC100 bestellen. Volgens de leverancier is deze te verkrijgen bij Norrod (www.norrod.nl)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 11:33

Steffy

Ayreonaut

DGTL_Magician schreef op 13 mei 2004 @ 20:04:
Volgens de leverancier is deze te verkrijgen bij Norrod (www.norrod.nl)
:+ Ga weg, bij norrod iets verkrijgbaar :? , das veranderd dan sinds de laatste keer dat ik er geweest ben :+

Maar serieus als je iets weten wilt bij Norrod dan gelijk bellen, mailen doen ze daar volgens mij niet aan en in de zaken zelf weten ze niet eens de goeie printer uit het magazijn te halen en moeten ze nog keer terug lopen om alsnog de goeie op te zoeken en dan tot conclusie te komen dat ze op zijn.

Maar ik geef je weinig kans dat je vind wat je zoekt maar je kunt het proberen. Norrod is prima zaak voor de standaard sjit maar iets speciaals hebben ze daar nooit.