Acer Ferrari 3000 scherm

Pagina: 1
Acties:

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10-2025
Heb nu sinds een maand de Acer Ferrari 3000 LMi met 1024 mb en vind het echt een super notebook :7

Heb alleen iets vreemds op te merken. Na een week of 2 kreeg ik op het beeldsherm verscheidene strepen te zien. Dit was alleen als je de laptop uit had staan. Als ik hem aan had staan zag je het niet. Toen had ik hem maar een keer schoongemaakt en waren de strepen verdwenen.

Maar sinds gister of eergister zijn op precies de zelfde plaats weer die strepen op het scherm. En het komt alleen op dat stukje van het scherm voor, maar ik snap niet wat die strepen veroorzaakt :?

Weet er verder nog iemand een oplossing om de krassen te verwijderen? Heb namelijk een hele lange kras boven op zitten en die kras zie je tamelijk goed op dat rood ;(

Voor de rest is het een top dingetje _/-\o_

Verwijderd

Dit komt hoogstwaarschijnlijk door je toetsenbord.. Als je je scherm dichtklapt dan zullen de toetsen van je toetsenbord het scherm aanraken..

Ik heb mn laptop sinds woensdag, en heb hem dit weekend meegenomen in mn boekentas,en door in de boekentas te zitten werd het scherm ook tegen het toetsenbord gedrukt en zie ik nu enkele kleine streepjes, maar als ik er met een vochtige doek opzit gaan deze weg..

Vanaf nu steek ik een wit A4-blad tussen mn scherm en toetsenbord..