Toon posts:

Nieuwe Voeding Gezocht.. Advies :)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten om een nieuwe kast en voeding te bestelling.. mijn voeding op dit moment is een Q-TEC 550W :r .. het werkt goed.. maar de voltages zijn veeels te laag.. ik wist wel dat het niet het beste was toen ik hem kocht, maar was dus in geldnood en mijn oude voeding ging kapoet :( ..

dus ik ben nu op zoek naar een voeding met stabiele voltages en om en nabij 450W.. als eerste dacht ik natuurlijk aan de Antec Truepower430.. net onder mijn budget van 110 euro (incl verzending kosten)....

ik heb heleboel reviews gelezen en ik weet zeker dat deze goed is.. nu zit ik echter naar mogelijkheden te kijken want ik weet niet zeker als 430W genoeg is.. als ik op dit moment kijk naar de nieuwe generatie videokaarten die 2 molex connectoren nodig hebben :r .. en ik wil nog 1 extra hardeschijf gaan kopen om hem in een raid te zetten.. en rond juni een atlhon64 socket939 blabla. dus ik hou rekening met de toekomst ;) ..

op dit moment heb ik een xp1700+ die zwaar overclocked is en mijn voeding is nou de enige die me weerhoudt om 2.6GHz of hoger te bereiken.. :'(

mogelijkheden die ik gezien heb:
- 450W Enermax EG465AX-VE FMA
- Levicom SPS-550XPE-P - 550 Watt
- Thermaltake Silent PurePower 480W Xaser
- Zalman ZM400B-APS 400 Watt (alhoewel deze iets minder is)

de grootste voordeel van de antec is natuurlijk de aparte voltages... dat zorgt voor stabiele voltages en geen fluctuaties.. ik heb al veel reviews bekeken en soms zijn die bovenstaande voedingen ook heel goed...
allemaal hebben hun voordelen (sommige zijn al ge-sleeved) en ook nadelen (sommige hebben toch wat kleine fluctuaties)..

wat raden jullie me aan? de antec 430 (misschien zelfs de 480) of iets anders?
oh jah ik zie geen Forton.. alleen die 350Watter.. maar die is te weinig.. iemand enig idee waar ze de Forton 530W verkopen? en oh jah.. iets dat de voeding moet hebben is het liefst sata powerconnectors :)

alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 22:51 ]

Verwijderd

Heb je deze al gelezen: Welke voeding heb ik nodig? Deel 3

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Plaats deze vraag idd in Welke voeding heb ik nodig? Deel 3 :)

Dit topic is gesloten.