Verwijderd

Topicstarter
Mijn huidige GSM (Ericsson SH-888) is dood aan het gaan en ik ben dus op zoek naar een nieuw toestel. Nu zit ik te twijfelen tussen de Sony CMD-J5 en de Siemens S35i.
Ik heb een Palm en zou met de ingebouwde infrarood modem van de Siemens het internet op kunnen. Dit kon ik met mijn oude Ericsson ook en ik gebruikte het af en toe om te wappen en om mijn mail te lezen.
De Sony heeft geen IR, maar kan zelf wappen en mailen.
Wat zijn jullie ervaringen met deze GSM's en wat kunnen jullie mij aanraden?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Waarom geen nokia 6210?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de Nokia 6210 nog eens 200 gulden duurder is dan de Siemens S35i. En persoonlijk vind ik de Nokia niet zo mooi.

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik heb dus ook de J5.... Mooi toestel en vooral licht... Wat betreft dat e-mailen kan ik wel zeggen dat ik er zeer tevreden over ben, gewoon 1 keer ff alles instellen en nu heb ik binnen een minuut al mijn mailtjes gecheckt... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:21
Een S35i kan ook wappen en meelen hoor

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zondag 17 december 2000 17:04 schreef Dennism het volgende:
Een S35i kan ook wappen en meelen hoor
ik zeg toch ook alleen dat het met de j5 kan en dat ik er heel tevreden over ben....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb vanmiddag de Sony gekocht. Ik vond hem toch mooier dan de Siemens en hij was nog goedkoper ook. Ik heb net even WAP en de e-mail functie uitgeprobeerd en ik ben er erg tevreden mee.

Bedankt allemaal.
Pagina: 1