Ik kreeg vanavond een e-mailtje van iemand, hier zat een attachment in. Voor het openen heb ik eerst gescand met Norton Antivirus, zat geen virus op. Het bestand, genaamd document09.scr, heeft na openen voor een hoop problemen gezorgd. Ik weet niet wat het heeft gedaan, maar na het opstarten van WinXP zie ik na een aantal seconden de envelopjes van Norton in de system tray verschijnen, met tientallen tegelijk!! (alsof ik heel veel mailtjes binnen krijg en verstuur die allemaal worden gescand). Onder taakbeheer schijnt het proces FVProtect.exe hier verantwoordelijk voor te zijn, als ik dit uitschakel houdt het allemaal op, ofwel geen envelopjes meer! In mijn registry kan ik niets vinden onder FVProtect of document09.scr. Komt dit iemand bekend voor, en heeft iemand tips wat ik kan doen? Onder google heb ik al gezocht onder FVProtect en document09.scr, maar geen succes!
Ik weet het mensen: STOM STOM STOM natuurlijk, normaal open ik ook dit soort berichtjes nooit. maar goed, eens moest eens de eerste keer zijn!!!
Ik weet het mensen: STOM STOM STOM natuurlijk, normaal open ik ook dit soort berichtjes nooit. maar goed, eens moest eens de eerste keer zijn!!!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 22:40 ]