Ik heb de laatste tijd last van één virus, maar toch zijn het er meer dan één. Het gaat alsvolgt. Vandaag is 3e keer dat ik er last van heb dat er gewoon als je bijvoorbeeld in word aan het typen bent een virus schrempje verschijnt (Symantec AV 8.11).
Kenmerken:
Er wordt een bestand aangemaakt in de map: C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\ALL USERS\DOCUMENTEN\ (de map wordt zelf ook aangemaakt)
Ik heb van de 3 meldingen 2 verschillende bestanden gehad als melding maar dan ook weer met 3 verschilllende virussen:
Setup.exe (met het virus: Bloodhound.Packed)
Xi.exe (met het virus: W32.IRCBot)
Xi.exe (met het virus: W32.HLLW.Rirc)
Ik heb hiervoor gezocht op Virusalert.nl maar ik ben geen eigenschappen tegengekomen die ik hier heb
Ze hebben dezelfde eigenschappen maar bevatten verschillende virussen. Ik heb ook al gedacht aan spyware maar adaware 6 + alle updates geeft ook niks.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Kenmerken:
Er wordt een bestand aangemaakt in de map: C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\ALL USERS\DOCUMENTEN\ (de map wordt zelf ook aangemaakt)
Ik heb van de 3 meldingen 2 verschillende bestanden gehad als melding maar dan ook weer met 3 verschilllende virussen:
Setup.exe (met het virus: Bloodhound.Packed)
Xi.exe (met het virus: W32.IRCBot)
Xi.exe (met het virus: W32.HLLW.Rirc)
Ik heb hiervoor gezocht op Virusalert.nl maar ik ben geen eigenschappen tegengekomen die ik hier heb
Ze hebben dezelfde eigenschappen maar bevatten verschillende virussen. Ik heb ook al gedacht aan spyware maar adaware 6 + alle updates geeft ook niks.
Weet iemand wat dit kan zijn?