Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Trouwens, mooi backup programma heb je daar
[ Voor 23% gewijzigd door G F0rce 1 op 21-03-2004 22:17 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Zou je denken jah, maar dat is niet zo.G F0rce 1 schreef op 21 maart 2004 @ 22:16:
Staan al je taal instellingen goed? Dus in het configuratie scherm landopties. Het lijkt me dat het hier mee te maken heeft!
offtopic:
Trouwens, mooi backup programma heb je daar
Standard and formats staat op "English (United Kingdom)"
Location staat op "Netherlands, The"
en default keyboard is "English United States"
jah, dank je
Het lijkt erop dat me default font ofzo is veranderd, want in VS zit de tekst er ook helemaal anders uit. Of misschien toch niet. Alleen de font in VS (Visual Studio) is veranderd, maar alle fonts zijn hetzelfde, alleen met rare (unicode??) tekens ertussen. Maar in in goedsnaam verander ik het terug?
[ Voor 27% gewijzigd door Darkvater op 21-03-2004 23:15 . Reden: \\\\\ ]
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
kick
Verwijderd
geen oplossing aldaar. En als je de japanse support deinstalleert, is alles dan wel weer normaal?
Tja, ik hoop van wel. Maar ik wil wel Japans support hebben natuurlijkVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:50:
dit topic had ook zoiets: lettertype kapot/onleesbaar?
geen oplossing aldaar. En als je de japanse support deinstalleert, is alles dan wel weer normaal?
eerst kijken dan zeiken
Ik wil net als in Win2k. In Word Japans kunnen typen en ipv mooie blokjes, gewoon japanse tekens kunnen zien op japanse sites, texten.bratos schreef op 22 maart 2004 @ 21:56:
wil je japans in windows of in word of zo? Anders moet je een IME pack installen.
Zo moet het toch?
Control Panel - Regional and Language Options - Languages - "Install files for East Asian Languages" en dan gaat ie de files kopieren van de WinXP CD. Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan altijd onder Win2k, en dat ging gewoon goed. Ik wil niet dat ie ook maar iets aan me default fonts, etc. verandert, ik wil gewoon support.
Aarrrggghghg