Ik heb zelf een DVD speler gebouwd en ik heb er een 5.1 creative geluidskaart inzitten. Als ik nu een concert afspeel op DVD dan hoor ik uit de achterste boxen heel zacht een echo van de zang. Nu weet ik dat bijv een versterker verschillende geluiden kan synchroniseren zoals Hal, Stadion, persoonlijk enz. Weet iemand waar ik zo'n programmaatje vandaan kan halen? Het moet wel makkelijk aan te sturen zijn met een remote dus ik moet wel de keyboard shortcuts weten van het progje. Iemand een ideetje??
Verwijderd
Het effectprogramma zit bij je driver van je geluidskaart/chip. Aansturen middels remote kan oa door er keycombinaties aan te koppelen. Zie daarvoor de handleiding van een remoteprogramma.
Ja dat weet ik maar dan wordt het heel ingewikkeld daarom zoek ik eigenlijk een klein progje die dat kan aansturen maar ik weet niet eens of het bestaat daarom mijn vraag?
Verwijderd
Heb je al überhaupt naar IR programma's gekeken?
- WinLIRC - Windows port van LIRC
- IRex - WinLIRC toevoeging voor programma besturing
- IRAssistant - emuleer muisacties, start programma's, macros etc
- PC Remote Control - supports WinLIRC (en andere ontvangers)
- Girder - Windows besturing met WinLIRC
- uICE - met WinLIRC ondersteuning en diverse andere draadloze devices
Ja dit zijn programma's om je remote aan te sturen, dat heb ik helemaal voor mekaar. het gaat mij om een programmaatje waarmee ik snel en simpel mijn geluiden kan aanpassen, lees hierboven. Graag antwoord op mijn vraag en niet op dingen wat ik al 3x weet. THNX Anywayz b.t.w!
Verwijderd
Ga met filemon/regmon eens loggen wat er gebeurt (filehandles, regchanges) als je van effect wisselt.
Pagina: 1