Toon posts:

PCTV met Vision blijft continu hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PCTV Stereo kaart met de VISION 5.8 software.

Alles werkte prima tot vanavond. Tijdens het opnemen bleef de hele boel hangen en ik heb mijn pc moeten rebooten.

Na de reboot blijft de Vision software continue hangen als ik het start (komt niet verder dan splash screen).

Uninstallen werkt ook niet meer omdat het uninstal program steeds niet verder gaat bij 76%.

Gewoon de boel opnieuw installeren, zonder uninstall, werkt ook niet.

Iemand een oplossing

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Vision er opnieuw opknallen en dan uninstallen.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Kan het kloppen als ik zeg dat dat vision beetje unstable programma is? ik kan namelijk niet de namen van tv zenders veranderen... Ook wil ik nog wel eens blauwe schermen krijgen tijdens opnames...

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:22:
Ik heb een PCTV Stereo kaart met de VISION 5.8 software.
Heb je echt PCTV Vision versie 5.8? De meest recente versie die ik bij Pinnacle kan vinden is versie 5.50, en zelf gebruik ik bij mijn PCTV Pro kaart versie 5.20, omdat ik anders geen geluid heb bij FM radio.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kreeg bij mijn kaartje een cd-tje met versie 5.7 en dit is 5.8 (http://www.pinnaclesys.co...PCTV%20Stereo&page_id=509)

En ja je kan zeggen dat VISION erg unstable is, al meerdere problemen. 8)

Uninstallen na installen werkt ook niet meer. Na wat gekloot doet ie het momenteel. Maar hij blijft continue hangen tijdens het opnemen....

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-01 16:36
Je kan hem proberen handmatig te verwijderen.

Dus alle bestanden verwjideren en ff klooien met de zoekfunctie in het register.

Meestal wil een nieuwe install dan wel.

Verwijderd

Beetje vage topictitel niet? Wat voor probleem bijvoorbeeld? O en allemaal in hoofdletters hoeft ook echt niet hoor. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap Play niet.

Er staan maar een paar hoofdletters zoals PCTV en VISION....
De titel zegt toch wat het probleem is?!

Maar goed daar gaat het nu niet om, het gaat om het probleem.... (Overigens momenteel werkt het maar bij opnemen hangt het hele zooitje weer)

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2004 @ 20:58:
Ja, ik kreeg bij mijn kaartje een cd-tje met versie 5.7 en dit is 5.8 (http://www.pinnaclesys.co...PCTV%20Stereo&page_id=509)

En ja je kan zeggen dat VISION erg unstable is, al meerdere problemen. 8)

Uninstallen na installen werkt ook niet meer. Na wat gekloot doet ie het momenteel. Maar hij blijft continue hangen tijdens het opnemen....
Heeft iemand deze versie ook ergens op een website of zo staan? Die pinnaclesys site is rete traag.....paar honderd bytes/seconde, meer haal ik niet....zelfs emule gaat sneller (maar nog steeds maar 6 kb/sec), en op deze snelheid duurt het nog wel een aantal dagen voordat ik tv kan kijken :(

Copy.com

Pagina: 1