Toon posts:

sla op als EPS en word PS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

ik heb een probleem ik moet een logo laten drukken en het kan alleen in EPS formaat. maar als ik dat doe met adobe illustrator dan slaat hij op als PS. geen idee hoe dat kan het gaat om het volgende logo

klik

kan iemand mij helpen met dit probleem. want het is een klein logo en het moet groot op de achterkant van een polo komen te staan. ik heb geen idee hoe dit moet dus als jullie mij kunnen helpen....

alvast bedankt

leon O+

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het IS een eps file, je opent m alleen in PhotoShop.

En die spelfout KAN echt niet in de titel :X

[ Voor 38% gewijzigd door sdomburg op 21-03-2004 21:27 ]

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:08
PS en EPS zijn compatible. Een EPS reader zal zeker met PS overweg kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
maar dit is naar de drukker gestuurd en die kon het niet openen omdat het een .PS bestand was.... dus ik weet het ook niet. kunnen jullie dit logo zo vergroten dat hij niet lelijker word. de maten worden

Lengte = 40 cm
Breedte =35 cm

ik weet dan ook niet wat die drukker zeurt... maar het is toch een PS formaat. kunnen jullie misschien omzetten want ik weet echt niet hoe dat moet

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 21:29 ]

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Kan je hem ff opslaan als 9, kan hem ni openen, en ff geen zin om 10 te d/l.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waarom wil je Encapsulated PostScript omzetten naar Postscript? Die dingen kan je dwars, over, tussen, onder, door elkaar gebruiken hoor :)

Waar wil je die file precies in gebruiken?

ik zal ff naar de file kijken :)

hm, geen photoshop... :X

ik weet niet of je een linuxbak bij de hand hebt, maar die kan dit vanaf de CLI :)

[ Voor 35% gewijzigd door G33rt op 21-03-2004 21:32 ]

• sdomburg
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:25:
maar dit is naar de drukker gestuurd en die kon het niet openen omdat het een .PS bestand was.... dus ik weet het ook niet. kunnen jullie dit logo zo vergroten dat hij niet lelijker word. de maten worden

Lengte = 40 cm
Breedte =35 cm

ik weet dan ook niet wat die drukker zeurt... maar het is toch een PS formaat. kunnen jullie misschien omzetten want ik weet echt niet hoe dat moet
Dit soort requesten mogen niet.

En de extentie is .eps; tenzij een *^*&^ een .psd (PhotoShop) gerenamed heeft met de extentie .eps is het gewoon een EPS file.

Verwijderd

Topicstarter
wat ik heb gedaan.

screenshot gemaakt en dan stukje selecteren en dan openen in nieuw venster en dan opslaan als EPS.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:38:
wat ik heb gedaan.

screenshot gemaakt en dan stukje selecteren en dan openen in nieuw venster en dan opslaan als EPS.
|:(

De drukker wil een vectorbestand, jij komt aanzeten met een print-screen van iets. Oftewel; je hebt een pixel based iets als eps opgeslagen. Wil je geen kwaliteitsverlies, zul je het logo in een vectorformaat moeten krijgen door het ergens vandaan te trekken, en andrs door het te tracen met de hand. zie voor het laatste 1 van de vele tutorials.

[ Voor 22% gewijzigd door sdomburg op 21-03-2004 21:41 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat voor logo is het dan? Wellicht zou je even contact op moeten nemen met je drukker, want eigenlijk heb je nu gewoon een bitmap. Overleg eens met hem wat dan wel handig is hoe je dat logo erop krijgt :)
Pagina: 1