Gezien het feit dat ik binnenkort een cubeje om een VIA EPIA V10000 wil gaan bouwen en ik die zo stil mogelijk wil houden vraag ik me af of het mogelijk is om een C3 passief te koelen.
Het moet mogelijk zijn volgens mij, maar dan zal er waarschijnlijk wel een andere (betere) heatsink op moeten. Ik kan alleen dus nergens een socket oid vinden waar de C3 in zit. Hierdoor kan ik dus ook geen heatsinks zoeken. Weet iemand dit, ik zat zelf te kijken naar een Zalman chipset cooler ZM-NB32J (socket is toch klein genoeg voor een chipset cooler).
Heeft iemand verder nog ervaring met het passief koelen van een VIA C3? Zou die dan zijn ervaringen kunnen posten
....
PS ik heb gesearched MAAR:
- alle topics hier zijn betrekkelijk oud
- ik ken geen socket naam
- op de via site staat ook zeer weinig
- google ----> OP WAT?
Het moet mogelijk zijn volgens mij, maar dan zal er waarschijnlijk wel een andere (betere) heatsink op moeten. Ik kan alleen dus nergens een socket oid vinden waar de C3 in zit. Hierdoor kan ik dus ook geen heatsinks zoeken. Weet iemand dit, ik zat zelf te kijken naar een Zalman chipset cooler ZM-NB32J (socket is toch klein genoeg voor een chipset cooler).
Heeft iemand verder nog ervaring met het passief koelen van een VIA C3? Zou die dan zijn ervaringen kunnen posten
PS ik heb gesearched MAAR:
- alle topics hier zijn betrekkelijk oud
- ik ken geen socket naam
- op de via site staat ook zeer weinig
- google ----> OP WAT?