Ik probeer in excell een grafiek te roteren, maar dit wil mij niet lukken. Ik zal het probleem hieronder uitleggen:
Je hebt een grafiek bestaande uit allemaal punten en daar kan je heel simpel een lijn door trekken, nu moet deze lijn alleen gedraaid worden onder een hoek x (hiervoor vul ik verschillende waardes in, maar dat is niet moeilijk).

De afbeelding hierboven is ter verduidelijking (hopelijk gelukt
). Wat ik hier weergeef is het punt "a" wat het oorspronkelijke punt is in de grafiek. Dit wordt alleen gedraaid onder een bepaalde hoek X, waardoor het punt zichverplaatst naar a1. Nu weet ik de afstand van punt a, want die moet je zelf invullen in de tabel (is de bedoeling). Hoe kan ik punt a omzetten naar a1 is de vraag, degene met de oplossing of met de goude tip dat ik verder kan daar kan ik alleen
(lees buigend) op reageren 
edit: Voordat je denkt, wat wil hij ingodsnaam doen, ik ben bezig met een 3D figuur maken in excell met behulp van tabellen met gegevens
Je hebt een grafiek bestaande uit allemaal punten en daar kan je heel simpel een lijn door trekken, nu moet deze lijn alleen gedraaid worden onder een hoek x (hiervoor vul ik verschillende waardes in, maar dat is niet moeilijk).
De afbeelding hierboven is ter verduidelijking (hopelijk gelukt
edit: Voordat je denkt, wat wil hij ingodsnaam doen, ik ben bezig met een 3D figuur maken in excell met behulp van tabellen met gegevens
[ Voor 10% gewijzigd door YscO op 21-03-2004 20:40 ]