Weet iemand hoe je alle netwerkinstelling kan verwijderen in XP??? Ik heb namelijk 20 keer achter elkaar thuisnetwerk wizzard uitgevoerd... die werkte niet. ik denk omdat mijn computer eerst als server functioneerde en nu niet meer.. maar ja hij begint achter elkaar te zeiken dat de netwerk kabel niet aangesloten is, terwijl alles er gewoon in zit (en goed is... gecheckt)!!! ik denk dus dat ie elke keer opzoek is naar een stuk of 20 netwerkkabels of soow??
Maar ja als ik de router er tussenuit haal en de comp direct met de ethernet modem verbind dan zeikt ie niet meer en kan ik gewoon internetten..
Maar ja weet iemand hoe ik alles in XP op het gebied van netwerk weer op 0 kan zetten??? en in netwerkinverbindingen op de verbinding gaan staan en dan op verwijderen te drukken werkt niet...
Maar ja als ik de router er tussenuit haal en de comp direct met de ethernet modem verbind dan zeikt ie niet meer en kan ik gewoon internetten..
Maar ja weet iemand hoe ik alles in XP op het gebied van netwerk weer op 0 kan zetten??? en in netwerkinverbindingen op de verbinding gaan staan en dan op verwijderen te drukken werkt niet...