Toon posts:

Netwerk verwijderen in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je alle netwerkinstelling kan verwijderen in XP??? Ik heb namelijk 20 keer achter elkaar thuisnetwerk wizzard uitgevoerd... die werkte niet. ik denk omdat mijn computer eerst als server functioneerde en nu niet meer.. maar ja hij begint achter elkaar te zeiken dat de netwerk kabel niet aangesloten is, terwijl alles er gewoon in zit (en goed is... gecheckt)!!! ik denk dus dat ie elke keer opzoek is naar een stuk of 20 netwerkkabels of soow??

Maar ja als ik de router er tussenuit haal en de comp direct met de ethernet modem verbind dan zeikt ie niet meer en kan ik gewoon internetten..

Maar ja weet iemand hoe ik alles in XP op het gebied van netwerk weer op 0 kan zetten??? en in netwerkinverbindingen op de verbinding gaan staan en dan op verwijderen te drukken werkt niet...

Verwijderd

Dit is hardwarematig, het heeft dus geen zin iets te gaan zitten verwijderen. Als het wel werkt zonder router en niet werkt met router staat de router niet aan, is de kabel verkeerd of is je routertje kapot.

Misschien moet je een straight-kabel hebben in plaats van de crosscable die je nu hebt? Probeer dat eens

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet hoor... het is namelijk zo dat er na het verwijderen van de router gewoon geen netwerk meer is... dan is mijn computer de enige computer die direct in contact staat met de modem.. dus misschien zeurt ie daarom niet meer als ik de router er tussenuit haaL???

Maar ja uiteindelijkmoet de router er weer tussen, maar volgens jou is het hardwarematig? hebbie een tip?? eerst deed ie het dus wel..maar plotseling niet meer...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Delete in je hardware lijst alle devices.
Als je ze aangesloten houd zullen ze bij de herstart weer geinstalled worden met blanko instellingen.

Maar ik denk dat dit je probleem niet is!?

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

reset je router eens, hoe dat moet staat in de handleiding van dat ding zelf, probeer dan eens te connecte naar die router, lukt het dan wel om erop te komen en kan er dan voor zorgen dat je connectie wel werkt?

zorg iig ervoor dat je router en jezelf in dezelfde range van adressen zitten

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!