Ik ben al een tijd aan het klooien en zoeken met mijn ATI 9200 Atlantis, en ik vraag me af of het mogelijk is een breedbeeld divx/xvid filmpje over m'n beide schermen te rekken, dat ik dus breedbeeld heb(met een klein randje). Gewoon BSPlayer slepen over het scherm werkt niet, ik kan wel op de ene OF de andere kijken zonder problemen, maar ik wil dus breedbeeld!
Je moet zorgen dat je een player gebruikt waarbij je de Hardware Overlay uit kan zetten: de overlay kan namelijk maar op 1 scherm gebruikt worden. Zoomplayer kan dit, en ik dacht dat ook BS player hier een optie voor had.
Je moet er dan wel rekening mee houden dat je geen hardwareversnelling meer hebt en dat dat dus vrij zwaar wordt voor je procje.
Je moet er dan wel rekening mee houden dat je geen hardwareversnelling meer hebt en dat dat dus vrij zwaar wordt voor je procje.
kan ook in hardware,
eigenschappen voor beeldscherm > geavanceerd in Instellingen > Overlappingen > opties voor kloonmodus > laatste setting Hoogte breedte verhoudingen weergaveapparaat
eigenschappen voor beeldscherm > geavanceerd in Instellingen > Overlappingen > opties voor kloonmodus > laatste setting Hoogte breedte verhoudingen weergaveapparaat
Ik kan die optie voor klonen bij overlappen niet vinden, heb ik dan een nieuwe versie nodig van de drivers?? Op dit moment heb ik versie 6.14.10.1005
In de nieuwste driverversie gevonden...maar:
"Deze overlappingsinstellingen zijn alleen beschikbaar in de kloonmodus met twee controllers en niet in configuratie met een beeldscherm of een uitgebreid bureaublad"
Hoe dan?????
"Deze overlappingsinstellingen zijn alleen beschikbaar in de kloonmodus met twee controllers en niet in configuratie met een beeldscherm of een uitgebreid bureaublad"
Hoe dan?????
Gewoon Ultramon gebruiken, heel handig progje.
Lijkt me niet prettig kijken overigens, met die schermranden in het midden, aangezien meestentijds de actie daar plaatsvind.
Maargoed, da's jouw ding ;p
Lijkt me niet prettig kijken overigens, met die schermranden in het midden, aangezien meestentijds de actie daar plaatsvind.
Maargoed, da's jouw ding ;p
[ Voor 3% gewijzigd door adana op 25-03-2004 19:12 ]
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
Let wel op dat je aspect ratio nu raar komt te liggen he. Je hebt nu 4:3. Dit verdubbel je naar 8:3. En da's weer net geen 16:9 (breedbeeld).
Waarschijnlijk dus wel balken aan de zijkant of uitgerekt beeld.
edit: mocht het je lukken
Waarschijnlijk dus wel balken aan de zijkant of uitgerekt beeld.
edit: mocht het je lukken
[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 25-03-2004 19:39 ]
Pagina: 1