[KVM] Logitech Cordless MX in combinatie met Belkin Soho 2pt

Pagina: 1
Acties:

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik zit met bijna hetzelfde probleem zoals hier omschreven;
Logitech mx700 icm Kvm switch
Maar de oplossing voor mijn vraag kan ik niet vinden.

Ik heb gisteren de Logitech Cordless MX KB + MX700 mouse gekocht, en op dit moment heb ik een Startech SV211K KVM (firmware niet upgradebaar).
Op het moment dat ik m'n pc's opstart worden de muis en KB niet herkend en kan ik niets, bovendien worden niet alle knoppen herkend.
En op het moment dat ik opstart met m'n oude KB en muis en vervolgens vervang voor m'n cordless set gaat het een tijdje goed maar gaat de boel na verloop van tijd haperen of kapt er weer helemaal mee (geen doen dus)

Nu kan ik een Belkin OmniView? SOHO Series 2-Port KVM Switch with Audio F1DS102T kopen, maar wil ik wel weten of ik hiermee dezelfde problemen kan verwachten?
Is er iemand die dezelfde/vergelijkbare combinatie heeft en kan vertellen wat zijn/haar ervaringen zijn?

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022
* Fear-factoR schopt
Voor degenen die dit topic niet gezien hebben, misschien is er nu iemand die het topic ziet een antwoord heeft.
Ervaringen van andere personen met kvm's (geen Belkin) leverde niets op (via #dpc), evenals verder zoekwerk via Google en vragen stellen bij een aantal winkels (Dit type Belkin is niet overal te koop :|)

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik heb gister zo'n Belkin geval gehaald, zij het heel iets anders (2p, met een kastje in de kabel verwerkt) en de eerste werkte in z'n geheel niet. Ik kreeg alleen beeld op poort 1, en kon niet switchen. Dat wrak heb ik omgeruild voor eenzelfde, en nu werkt de muis (logitech mx700) niet en is het beeld voorzien van een onaangename schaduw. Zelfs op 1024x768@65Hz terwijl dat ding op 2048x1536@65Hz ook goed zou moeten werken.

Ik hou m'n hart vast wat er gebeurd als je dat zou proberen!!!

Anyway, mijn switch gaat fijn weer terug naar het winkeltje waar ik em vandaan heb. :(

blah