Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een minidisc gekocht. En nu wil ik met realone audio kopieren naar mijn minidisc, maar hij herkend mijn minidisc niet! Ik heb (bijna) alles geprobeerd, sony netmd plugin geinstalleerd, openmg software geinstalleerd. realone herkend mijn minidisc niet! help!!

mvg Sander

Verwijderd

Herkent Sonicstage hem wel? Probeer het anders is op www.mdcenter.nl/forum daar hebben ze meer kennis over dit onderwerp.

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 13:56
mag ik je hierbij verwelkomen tot de gefrustreerde en opgelichte sony net md gebruikersgroep? de software is zwaar ruk, je moet ff kijken of je dat andere programma kan vinden, weet niet zo 1 2 3 de naam, misschien dat een ander het weet?

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Sony gaat in april nieuwe sonic stage software uitbrengen volgen hun nieuwsbrief van donderdag jl.
Misschien dat daar een oplossing in zit.

Verwijderd

Voor de nieuwe software zie http://www.mdcenter.nl/forums/viewtopic.php?t=419
Verder heb en vele andere nog nooit problemen gehad met de bijgeleverde software. Dus dat jij zegt is niet geheel waar, de software is niet perfect maar zwaar ruk is echt heel erg overdreven.
Sonicstage 2 werkt trouwens een stuk eenvoudiger en ook de uit check limiet is vervallen.

Verwijderd

Topicstarter
sonic stage herkend hem wel.. maar een vriend van mij die gebruikt realone om zijn muziek te kopieren naar minidisc.
Ik wou dus eigenlijk vragen of jullie misschien een oplossing hadden voor het realone probleem.

groeten Sander

ps: bedankt voor de snelle replies :D

Verwijderd

heb je "add device" gedaan bij RealOne? of niet? enne probeer eens je USB los te doen en weer vast... kijken of dat helpt :S

btw: SonicStage 2.0 is veel beter als de 1.5 :D

voordelen:
- sneller in gebruik (beter voor slow comps ook :D)
- duidelijker
- geen limit check in/out O-)

nadelen:
- nog steeds Copyright gedoe... dus je kan nog nie editen op je MD :r :'(
- ff wennen
- Library is in het begin ff vaag
- ik vind de kleuren niet mooi ;)

kan alleen nu me MD niet gebruiken :( binne kant van me N710 zat los (kut showmodel :P) waardoor de lens een beetje geslapt werd door de disc }) en nu krijg ik denk ik een nieuwe vna Sony... maar eerst kijken ze of tie temaken is... duurt weer 2 weekies ofzo :P

http://members.chello.nl/halblas/MDcenter/Hi-MDshot.jpg
http://members.chello.nl/halblas/MDcenter/SS2e.jpg

zijn 2 pics van sonic stage 2 (bovenste heeft een custom achtergrondje :)

De achter grond files staan trouwens in deze map:
C:\Program Files\Sony\SonicStage\Data\Image\Background
En zijn 1024x648 in .bmp maar gif en jpg en andere resoluties werken ook.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 20:47 ]

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik kan niet wachten tot 2.0 uitkomt + de nieuwe modellen.. :9~

Verwijderd

Topicstarter
SonicStage 2.0 ziet er slick uit :*)

Verwijderd

Topicstarter
kun je ook een paar liedjes tegenlijk selecteren en dan transferen?
misschien klinkt dit idioot, maar ik ben nog nieuw in portable audio :S

groeten Sander

Verwijderd

Het allerbelangrijkste voordeel van Sonicstage wordt hier nog vergeten: je kan nu ook VBR mp3s omzetten naar ATRAC3!
SonicStage 2 is trouwens al uit, want het staat al op mijn hdd :-)

Verwijderd

uhmmm ik doe altijd : selecteren -> rechtermuisknop -> check-out :)

Verwijderd

Topicstarter
ik werk niet meer met sonicstage. Ik doe nu alles met Realone/Realplayer.
Werkt het beste naar mijn mening :*)

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik gebruik ook realplayer want die standaard software die erbij zit is onhandig en traag.

Maar ik heb een probleempje. Ik kan via Realplayer niet luisteren over mijn speakers wat er al op een MD staat. Dat maakt het erg onhandig als je naderhand wil editen en mindere tracks door betere wil vervangen. Weet iemand of dat wel kan en zo ja hoe?

En zijn er ondertussen niet nieuwe proggies die het allemaal nog makkelijker maken? Ik wil alleen laden en editen op mijn MD. Geen bibliotheken en playlists die je moet laden en in en uit checken en al dat gedoe. Nu er best veel van die MD-spelers verkocht zijn zou je dat wel verwachten.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Verwijderd

uhmmm tjah... dat kan bij SonicStage ook niet hoor 8)7... keb gewoon de Sony SRS-A205 aan me PS2 hangen, die heeft 2 imputs(de sony) en das wel handig, je koopt gewoon 3,5 plugje met snoertje en nog een keer een 3,5 plugje aan de andere kant. plug die in in je PS2, de normale aansluiting in je MD :) en je kan het gewoon luisteren :)

maar ff ontopic, zoiets kan je dus ook doen aan je PC :) of als net als bij mij je TV dichtbij staat ff snoertje naar je PC leggen voor je MD :)

Verwijderd

Topicstarter
eh.. weet iemand hoe je moet editten bij realone/realplayer? :|

• koekeeghan
Editten met realplayer gaat dus niet volgens mij. Je kan ook geen groepen/mappen aanmaken (niet dat ik dat wil ;) )

En P4T, waar heb je over? Non comprende sénôr. El gingo loco no hablas Espanôl? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door koekeeghan op 25-03-2004 01:17 ]

Verwijderd

uhmmm tjah dat weet ik zelf niet echt meer :S denk dak op het verkeerde forum zat te typen :) heb ik welles meer met Opera (klik op ander scherm ipv vorige ofzo)

• koekeeghan
@P4T: wel toevallig een MD forum, daar zijn er niet zoveel van waar dit relevant kan zijn.

Maar weet iemand nog andere NetMD software?
Of de oplossing voor mijn eerder beschreven probleempje.

Verwijderd

met RealOne kan je toch wel groepen aanmaken of niet :S?

• koekeeghan
Ik geloof het niet, het is mij iig niet gelukt.

Verwijderd

kijk wel als ik me MD terug heb

• koekeeghan
En weet iemand of Sonicstage 2 al te downen is en of het beter is dan 1?
Ik heb gezocht op google en op de sony sites maar kan nergens een d.l. link vinden, maar er staat wel info over en ik heb begrepen dat ie al uit is.

Pagina: 1