Multicard r/w + firewire

Pagina: 1
Acties:

• Uncle Bob
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23
Ik zoek multicard reader/writer die in een 51/4" slot past, en die ook nog eens een firewire aansluiting heeft.

Op mijn moederbord zit geen firewire, dus zal waarschijnlijk een kaart bij moeten komen. Maar de firewire kaarten die ik heb gevonden worden zonder front geleverd, en zeker niet in combi met een multi-card r/w.

Iemand enig idee of het uberhaupt bestaat, en zo ja, waar te kopen?

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
sweex heeft die volgens mij, op de sweex site onder cardreaders..

http://www.sweex.nl/product.asp?pid=289
:D

[ Voor 28% gewijzigd door jantje112 op 21-03-2004 18:38 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die sweex dingen doen niets meer dan je aansluiting van achteren naar voren brengen.

Ik heb zelf een sweex 6-in-1 cardreader. Waar voorop ook een firewire aansluiting zit, maar die moet toch aangesloten worden op je firewire achterop. Dus da's dan niet echt een optie.

Als je zo'n card-reader wil, en gebruik wil maken van firewire, zou je er los een firewire kaart bij moeten kopen.

Alle aansluitingen die op dat ding zitten, zijn simpelweg doorlus dingen. Hoofdtelefoon en microfoon moet je dus ook achterin prikken.

Ey!! Macarena \o/

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
Volgens mij had de topicstarter er rekening mee gehouden dat die dan waarschijnlijk een kaartje erbij moest kopen :)

• Uncle Bob
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23
Ik had ook al gekeken naar een digitus (maar twijfelde omdat dit nu niet echt een bekend merk is, en ik niet eens een pagina met iets meer info kon vinden), maar ik had eigenlijk gehoopt dat het iets meer geintegreerd zou zijn.

Ik krijg de indruk dat de card-readers/writers allemaal via USB werken. Dit lijkt voor velen misschien een inkopper, maar waarom niet via firewire?
En daarop doorredenerend kwam ik tot de gedachte van een multicard reader en firewire front, die je enkel aan een firewire kaart hoeft aan te sluiten, dus die gewoon wordt meegeleverd met de firewirekaart.

Iemand enig idee of dat bestaat?