Toon posts:

MDF MDS MD0 files in Alcohol 120%

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een probleem.
Van een dvd-film heb ik 3 bestanden. Namelijk:
file.mds (4kb)
file.mdf (4,2gb)
file.md0 (400mb)

Nou weet ik hoe je een mdf bestand in alcohol omzet naar een dvd. Dat is geen kunst en werkt ook eenvoudig. Alleen nu doet hij het bij deze dus niet, omdat daar een derde bestand (md0) bij zit. die mds is zegmaar de cue en de mdf de bin-file, maar die md0 kan ik dus nergens plaatsen en ook in alcohol vind ik geen functie over wat ik ermee moet doen. Op de website hebben ze daar verder geen duidelijke support over, in de bijgeleverde manual kom ik ook niet verder en helaas is hier ook nog niet duidelijk iets op het forum over gepost.
Ik vond alleen op dvd+helper.com http://www.dvdrhelp.com/forum/archive/t208896.html dat stukje, maar dat werkt alleen met de MAC en ik heb XP.

Iemand ervaring hiermee????

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waarom mount je dit niet gewoon in Daemon tools, dan kan je hem gewoon fikken?

Verwijderd

Topicstarter
DRaakje schreef op 21 maart 2004 @ 17:41:
okay, en ik ben een beetje leek op dat gebied, hoe ga ik dat doen? ik heb dat programma alcohol nl. al gekocht :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
DRaakje schreef op 21 maart 2004 @ 17:41:
Alcohol 120% kan zelf ook mounten :+

Wat gebeurt er als je die md0 gewoon negeert? Dat kan bijvoorbeeld testen met de mountfunctie in Alchol zonder een dvd te vernaggelen :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 21 maart 2004 @ 17:53:
[...]

Alcohol 120% kan zelf ook mounten :+

Wat gebeurt er als je die md0 gewoon negeert? Dat kan bijvoorbeeld testen met de mountfunctie in Alchol zonder een dvd te vernaggelen :)
ik heb dus al een dvd gefikt en de md0 niet meegebrand. Vervolgens start ik de dvd en krijg ik het beginscherm van taalselectie van de dvd. Na de keuze stopt de dvd en doet hij niets meer.

Hoe kan ik dat mounten testen dan?