Vigor 2200E router probleem

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb aardig wat problemen met de router die ik heb gekocht. In de laatste 3 weken heb ik em al 5 keer mogen resetten omdat de verbinding weg was en de laatste keer wilde hij niet eens meer resetten. Verder is het verlies van verbindingssnelheid ook wel dramatisch (iets van 10%), vind ik ook wel minder. Is het mss een of andere instelling die ik verkeerd kan hebben of ligt het mss aan de firmware (v2.3.8)?

telefoontoestel

Verwijderd

Ja, de instelling "irriteer gebruiker" staat nog aan :z Nee, dit hoort natuurlijk niet zo en is vast niet zomaar te verhelpen met een instelling.
Begin eens met een firmwareupdate en probeer anders even een vervangend model te regelen bij de winkel.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:41:
Ja, de instelling "irriteer gebruiker" staat nog aan :z Nee, dit hoort natuurlijk niet zo en is vast niet zomaar te verhelpen met een instelling.
[offtopic]
Zeg dat niet te snel :)

De optie "Fraggle Attack" van de anti-DoS-feature zorgt er bij Demon voor dat je geen goeie DHCP-requests meer kunt maken. Ergo: geen IP bij dynamic IP en na 15 min geen internet meer bij static IP :)

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
De geïnstalleerde firmware versie is de laatste die uit is voor de 2200 series. Verder is er niet zo'n zelfde optie in het menu terug te vinden. Is er nog een andere mogelijkheid dan naar de winkel te gaan, want ik heb em via internet besteld en het is nogal een eindje daarheen :/

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik kick ffies, want het probleem is er nog steeds :(. Ik heb al een email gestuurd naar draytek, waarin ze zeiden dat ik em moest resetten met het knopje achterop en daarna de nieuwe firmware er weer in flashen. Hij heeft het daarna welgeteld 12 uur gedaan voordat ie er weer mee nokte. Andere opties, of moet ik me nu dus echt gaan richten tot de winkel?

telefoontoestel

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
welke provider?
welke verbinding?
welke instellingen?

spelen allemaal een rol natuurlijk.

[ Voor 73% gewijzigd door Rody op 26-03-2004 12:22 ]

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Het is het XL-Lerate abonnement van Multikabel.

De instellingen zijn zoals ze worden overgenomen door de modem, dus automatisch toegewezen ip. MAC wordt overgenomen van de modem. Wat wil je nog meer weten voordat je de vraag kan beantwoorden?

telefoontoestel

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
allways on staat aan?
kan zijn dat je provider om de 12 uur disconnect om 1 of andere reden.

Neem ff contact met je provider op om te vragen of zij dat ook daadwerkelijke doen.
Pagina: 1