Toon posts:

Wekker

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
zoals jullie zien beetje vreemde titel, maar ik zal mooi even uitleggen waar het op slaat. Niet dat er veel uit te leggen valt, het komt er gewoon op neer dat sinds ik de Creative T7700 boxen heb (idd, 7.1 8) ) ik eigenlijk te weinig gebruik ervan maak. En nou vertelde een jongen bij mij op school dat hij een programmatje heeft om s'ochtends op een zelf ingesteld tijdstip muziek af te laten spelen door zijn pc. Omdat die jongen behoorlijk veel uit zijn nek kletst (voor 100 euro een 512mb videokaart, 1 terrabyte hd, 3.2ghz processor enzo bij elkaar, dat soort bs, kan nooit natuurlijk maar als hij blij word van liegen :9) heb ik hem er verder niet meer naar gevraagd, maar ben eigenlijk wel nieuwschierig geworden. Weet er iemand misschien een programma waardoor s' ochtends je pc muziek af gaat spelen? Je vult dus gewoon een tijdstip in, voegt wat liedjes toe die afgespeelt moeten worden, en klaar is kees. Iemand enig idee? :Y)
Ik heb al een link gekregen, te weten deze: http://download.com.com/3...=dl-2001&search=+Go%2521+ maar die download doet het niet, en google leverde me ook niets op dan rommel...

(ps, creater of 5.1 > 7.1 upmix : _/-\o_. Bespaarde me mooi 140 euro op een geluids kaart )

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:12

Sjaak_Afhaak

Bleh!

is er geen plug-in voor winamp ofzo? Ik heb vroeger voor voor winamp 2.5 een alarm plug-in gehad. Ik weet de naam alleen niet meer.

Hier staat tekst

• StanTheMan
  • Laatst online: 19:41
wat dacht je van in het bios zorgen dat je pc automatisch aangaat op een tijdstip
en dan gewoon via de windows taakplanner je muziekprogramma laten starten??

Verwijderd

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138685 zo iets?

hier staan er nog meer

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 17:15 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 16:12

Sjaak_Afhaak

Bleh!

StanTheMan schreef op 21 maart 2004 @ 17:11:
wat dacht je van in het bios zorgen dat je pc automatisch aangaat op een tijdstip
en dan gewoon via de windows taakplanner je muziekprogramma laten starten??
of sleep een playlist in start-->programma's-->opstarten
net zo handig..

Hier staat tekst

Verwijderd

Wat dacht je van een scheduled task? winamp.exe -muziekje.mp3 zal moeten lukken denk ik zo.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

In de bios kon je dacht ik instellen dat de computer op een bepaald tijdstip aangaat, RTC-nogwat dacht ik.

Dan kan je vervolgens een muziekprogramma (winamp? :P ) in het opstartmenu zetten zodat die ook opstart en zijn muziekje af gaat spelen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
ikzelf gebruik altijd WakeUp! Alarm Clock hiervoor, werkt perfect en wekt me elke ochtend :)

http://www.ejinnovations....t=Products&product=WakeUp

Verwijderd

Topicstarter
Winamp gebruik ik liever niet, als dat programma aanstaat doet hij alsof ik maar een 2.1 geluids installatie hebt, en dus geen geluid om me heen, maar alleen recht van voren. Taskmanager, tsja...qua software ben ik een noob, dus ik heb geen id hoe dat zou moeten, en zowieso, via bios gaat niet lukken, want er staat een wachtwoord op mijn pc, en om die er nou af te halen voor dit programma, liever niet :Y)

Ga nu ff dat WakeUp alarm programma proberen, en mocht dat niet werken vraag ik wel weer verder...danke schön _/-\o_

/edit:
Is het mogelijk meer dan 1 liedje te kiezen? Ik kan nu maar 1 mp3 opgeven, of moet ik dan gewoon 10 alarms bijvoorbeeld toevoegen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 17:40 ]

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:24:
Winamp gebruik ik liever niet, als dat programma aanstaat doet hij alsof ik maar een 2.1 geluids installatie hebt, en dus geen geluid om me heen, maar alleen recht van voren. Taskmanager, tsja...qua software ben ik een noob, dus ik heb geen id hoe dat zou moeten, en zowieso, via bios gaat niet lukken, want er staat een wachtwoord op mijn pc, en om die er nou af te halen voor dit programma, liever niet :Y)

Ga nu ff dat WakeUp alarm programma proberen, en mocht dat niet werken vraag ik wel weer verder...danke schön _/-\o_

/edit:
Is het mogelijk meer dan 1 liedje te kiezen? Ik kan nu maar 1 mp3 opgeven, of moet ik dan gewoon 10 alarms bijvoorbeeld toevoegen?
yo, ik doe het altijd gewoon met een lange mix mp3, maar misscihen is het mogelijk een playlist te maken in Winamp en die dan op te geven bij WAC :? succes!

Verwijderd

Jah, dat winamp maar op 2 boxen af wilt spelen komt waarschijnlijk omdat je je directsound niet aan hebt gezet of goed geconfigureerd. Daarover is er hier genoeg te vinden hoor. Beetje zonde om een 7.1 set te hebben en dan niet in winamp te kunnen spelen.

• Vissie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 12:32

Vissie

...mine, mine, mine

Eerst via configuratiescherm - energiebeheer - slaapstand inschakelen...

Dan via taakplanner taak aanmaken - wektijd & wachtwoord & mp3(s) instellen
Dan taak instellen dat ie ook bij slaapstand aan moet gaan

PC afsluiten in slaapstand en klaar... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, laatste vraag dan: Hoe mix je mp3's in 1 groot geheel?
Dus 10 liedjes ofzo aan elkaar plakken tot 1 grote mp3?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

GC_Stef: het is toch echt de bedoeling om wat eigen initiatief te tonen voor een vraag wordt gesteld op GoT. Een Tweaker hoeft niet aan het handje te worden gehouden lijkt me.

Omdat ook deze nieuwe vraag is te beantwoorden met zoeken met F1 of de GoT-search, Google, %bedrijf.com% en/of even logisch nadenken, sluit ik je topic,.

Lees de rest van ShittyOldMan in "Wekker" nog eens, en omdat je nieuw bent: lees [FAQ]FAQ[/FAQ] en SA Policy (onder het kopje beleid) ook even door ajb :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.