Vragen over WMP zijn beter op z'n plek in het mooie Software Algemeen, ik verplaats je topic eventjes 
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Als je de moeite zou nemen om de tekst te lezen
zou je zien dat hij geleverd word bij WMP 9, hij zit er dus al bij in...
Check je Skin Chooser
Check je Skin Chooser
[ Voor 16% gewijzigd door GreyGhost op 21-03-2004 22:47 ]
For I am grey, between the darkness and the light
Dat had ik dus wel gelezen, maar het bestaan van de button of tab of optie Skin Chooser ontgaat mij een beetje. Weet jij m te lokeren? Ik kan alleens skin mode vinden, maar dan krijg je dat lelijke blauw-gele ding 
Off-topic: ik was al aan t twijfelen of ik me niet in SA ging gooien
Off-topic: ik was al aan t twijfelen of ik me niet in SA ging gooien
In het normale scherm naast het "beeld" staan allemaal knoppen (now playing, media guide etc.) waarvan de onderste skin chooser is , in ieder geval in de engelse versie.
Trouwens een avatar die de mensen die je willen helpen "the finger" geeft is niet erg aan te raden
Trouwens een avatar die de mensen die je willen helpen "the finger" geeft is niet erg aan te raden
[ Voor 27% gewijzigd door GreyGhost op 22-03-2004 13:53 ]
For I am grey, between the darkness and the light
Kuch. Nu je het zegt ja
. Ik schakel die menu bar altijd uit
. Maar nu komt de echte grap: Quicksilver zit er niet tussen!
.
On another note: ja voor dat beledigende effect was ik al bang. Maar het is gewoon een leuk plaatje. Bovendien vind ik die lichte provocatie wel leuk: kijken hoe mensen reageren. Tis niet serieus bedoeld en de mensen die daar niet doorheen kunnen prikken: tsja eigenlijk ook niks mis mee. Alleen jammer. Ik heb verder niks tegen jou persoonlijk, andere GoT-ters ion het algemeen of MSN specifiek.
On another note: ja voor dat beledigende effect was ik al bang. Maar het is gewoon een leuk plaatje. Bovendien vind ik die lichte provocatie wel leuk: kijken hoe mensen reageren. Tis niet serieus bedoeld en de mensen die daar niet doorheen kunnen prikken: tsja eigenlijk ook niks mis mee. Alleen jammer. Ik heb verder niks tegen jou persoonlijk, andere GoT-ters ion het algemeen of MSN specifiek.
Pagina: 1