Quicksilver skin voor MP9 ondownloadbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Ik kwam vandaag de bloedmooie :9~ Quicksilver skin voor Windows Mediapler 9 tegen op http://www.wmplugins.com/ItemDetail.aspx?ItemID=57. Helaas leidt de downloadlink naar een disclaimer die op zijn beurt gelinkt is naar een download van MP9! :( Wat doe ik fout, wat snap ik niet? Help mij! Ik vind die skin zo gaaf :'(

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over WMP zijn beter op z'n plek in het mooie Software Algemeen, ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen :)

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 12:43

GreyGhost

Het is een spook

Als je de moeite zou nemen om de tekst te lezen B) zou je zien dat hij geleverd word bij WMP 9, hij zit er dus al bij in...

Check je Skin Chooser

[ Voor 16% gewijzigd door GreyGhost op 21-03-2004 22:47 ]

For I am grey, between the darkness and the light

• Apothor
Dat had ik dus wel gelezen, maar het bestaan van de button of tab of optie Skin Chooser ontgaat mij een beetje. Weet jij m te lokeren? Ik kan alleens skin mode vinden, maar dan krijg je dat lelijke blauw-gele ding :(

Off-topic: ik was al aan t twijfelen of ik me niet in SA ging gooien :)

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 12:43

GreyGhost

Het is een spook

In het normale scherm naast het "beeld" staan allemaal knoppen (now playing, media guide etc.) waarvan de onderste skin chooser is , in ieder geval in de engelse versie.

Trouwens een avatar die de mensen die je willen helpen "the finger" geeft is niet erg aan te raden |:(

[ Voor 27% gewijzigd door GreyGhost op 22-03-2004 13:53 ]

For I am grey, between the darkness and the light

• Apothor
Kuch. Nu je het zegt ja |:(. Ik schakel die menu bar altijd uit :+. Maar nu komt de echte grap: Quicksilver zit er niet tussen! :'(.

On another note: ja voor dat beledigende effect was ik al bang. Maar het is gewoon een leuk plaatje. Bovendien vind ik die lichte provocatie wel leuk: kijken hoe mensen reageren. Tis niet serieus bedoeld en de mensen die daar niet doorheen kunnen prikken: tsja eigenlijk ook niks mis mee. Alleen jammer. Ik heb verder niks tegen jou persoonlijk, andere GoT-ters ion het algemeen of MSN specifiek.

• Apothor
En daar is de beschamende kick...

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Misschien dan opnieuw installeren via die link in je startpost en dat 'ie dan wel erbij zit?

[ Voor 19% gewijzigd door Ruzor op 24-03-2004 00:02 ]

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1