Toon posts:

openzetten poorten vitual server

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil voor het programma bittorrent een paar tcp poorten openzetten zodat ik sneller kan downen. Het probleem is nu echter dat elke keer als ik naar de routerinstellingen ga (192.168.0.3 hoort normaal 1 te zijn maar bij mij doetie t alleen onder 3...) en dan naar vitual servers het beeld zwart blijft. Weet iemand wat het probleem is? De rest van het router menu werkt wel gewoon...
Alvast bedankt.....

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 21:25
2x?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuus... ging perongeluk

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Beeld zwart omdat je router .... eeeh ?

Staat soms gewoon je monitor uit? :D

Sorry, ik kan er echt geen touw aan vast knopen, en ik denk velen anderen ook niet.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

Topicstarter
Nou als ik in het menu van de router op Vitual servers klik wordt er een nieuw scherm geopend voor vitual servers. Alleen normaal moet je dan denk ik een soort van menutje krijgen waarin je poorten open kan zetten. Maar bij mij krijg ik alleen een zwart venster, waar ik dus niks mee kan....

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 10:07
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:33:
Nou als ik in het menu van de router op Vitual servers klik wordt er een nieuw scherm geopend voor vitual servers. Alleen normaal moet je dan denk ik een soort van menutje krijgen waarin je poorten open kan zetten. Maar bij mij krijg ik alleen een zwart venster, waar ik dus niks mee kan....
Wazig verhaal ... Je verteld nog niet eens wat voor een router je hebt.

Lees eerst eens goed de FAQ over postgedrag.

-

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sitecom 4s

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, je andere topic ( Openzetten poorten via virtual servers ) is al wat verder, ga daar maar verder met vragen, want dit heeft op zich weinig te maken met Non-Windows Operating Systems ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.