Toon posts:

windows server 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik kan geen post reply(weet niet waarom)daarom moet ik een nieuwe topic openen

ik gebruik windows server 2003 en als ik me pc opstart moet ik ctrl+alt+delete drukken om te aanmelden dat wil ik uitschakelen maar weet niet hoe ????

ik weet alleen nu hoe je afsluitgebeurtenissen vastleggen weergeven kunt uitschakelen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 15:41 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De reden dat je geen post reply kan doen is omdat je topic gesloten is.
Lees de sluitmessage van je topic zodat je weet waarom deze dicht is gegaan.

Het opnieuw openen van een topic zonder duidelijke vraag schiet niet echt op. Ik zou echt niet weten waar je het nu over hebt eerlijk gezegd en wat je inmiddels geprobeerd hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door TERW_DAN op 21-03-2004 15:39 ]

Verwijderd

Euhz... lees eens bijvoorbeeld wat Microsoft items daarover. Genoeg te vinden op http://www.technet.com.

Het is in iedergeval een domain of local policy, afhankelijk van hoe je server is geconfigureerd.

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

djgekkie - je post is op slot gedaan door een moderator, in het laatste bericht van Merely (de moderator die je topic op slot gedaan heeft) staat uitgelegd waarom :)

Ik ga dit topic van jou ook sluiten - het voldoet namelijk niet helemaal (of helemaal niet) aan de manier waarop we dat graag zien:

Wat verwachten we dan wel van een topic op GoT? :)
  • Geef in je openingspost altijd aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen. Gathering of Tweakers.net heeft bijna 900.000 berichten over een reeks diverse onderwerpen - kans is groot dat er al een soort van oplossing bij staat. Kijk daar eens in - en neem in je openings post even op waar je op gezocht hebt :)
  • Als je het toch niet kan vinden, kies dan een goede topic titel die je probleem in het klein omschrijft. Denk bovendien aan de Windows Operated Systems Policy (deze kan je bovenaan het forum vinden) die voorschrijft dat je het os tussen vierkante haakjes in je topic titel zet
  • Uiteindelijk - omschrijf in je topicstart (/openingspost) je probleem helder en duidelijk.
Omdat je topic daar niet aan voldoet - gaat dit topic dicht. Verder is het niet de bedoeling dat als een moderator je topic dicht heeft gedaan, om direct een nieuw topic te openen - je kan dan het beste even mailen met de moderator (het mail adres van de moderator staat in het profiel) :)

Dit topic is gesloten.