Toon posts:

[Laptop] Touchpad-functie linkermuisklik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP pavillion ZE4407.
Mijn touchpad doet een beetje vreemd sindseen paar uur, normaal gesproken als je de touchpad aantikt, of 2X snel aantikt fungeert het als linkermuisknop-functie. Maar die functie doet het nu dus niet meer. Nu moet ik dus steeds op het knopje daaronder drukken, voor de linkermuisknop-functie, en dat is super irritant werken zo.
Weet iemand wat er mis mee is? Is het ding stuk of denk je dat het een driverprobleem is?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

PC een keer resetten? Muis driver een keer opnieuw installeren? Muis instellingen nakijken?
Er zijn zoveel dingen waar je naar kan kijken, dat er geen standaard oplossing is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Microkid schreef op 21 maart 2004 @ 14:58:
PC een keer resetten? Muis driver een keer opnieuw installeren? Muis instellingen nakijken?
Er zijn zoveel dingen waar je naar kan kijken, dat er geen standaard oplossing is.
Dit is idd meestal de oplossing, ik krijg ook soms als ik mijn laptop (de tm-800) boot synatapics device errors, ff rebooten en het werkt weer :)

En anders idd ff een andere driver proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm heb het al uitgevonden.
Ik had vanochtend een virusje, en die heeft mijn touchpad gedeeltelijk uitgeschakeld.