Toon posts:

[XP] Kan niet in submappen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleempje, ik kan alle hoofdmapen op mijn desktop wel in maar vervolgens kan ik daar niet in de submappen. Als ik dat wel doe geeft ie aan dat deze computer niet meer reageert en vervolgens loopt ie vast:(.
bv. Ik kan wel naar deze computer maar vervolgens niet in mijn harde schijf.
bv2. Ik kan wel naar mijn documenten maar vervolgens niet naar mijn afbeeldingen.
get tha drift??

wie kan mij helpen?????

(misschien mijn mobo controllers kaput?)

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 09:53
Als je operating system is gestart, waarom denk je dan dat het aan je mobo of processor kan liggen?

Ik zou even de gedachte van "hardware probleem" er proberen uit te halen door even een knoppix CD erin te testen, kijken of die ook problemen heeft. Misschien is je harde schijf inderdaad naar de knoppen, alles kan.

Wat is je OS btw?

[edit]
Wat gebeurd er als je doet: start -> uitvoeren -> c:\windows ?

[ Voor 13% gewijzigd door LinuX-TUX op 21-03-2004 14:06 ]

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44

nwagenaar

God, root. What's the differen

Dit lijkt mij meer een OS probleem of een HDD probleem i.p.v. een CPU/MOBO/MEM probleem. Je HDD kan corrupt zijn (aan het worden) of een virus zou het probleem kunnen geven. Graag zou ik willen weten wat je hebt gedaan om tot de conclusie te komen dat het een IDE probleem zou (kunnen) zijn van je mobo. Ook het OS zou enorm handig zijn.

In ieder geval lijkt het mij dat je Windows gebruikt, heb je al een de HDD's gecontrolereerd met een programma zoals MaxBlast, etc? En heb jij je HDD's al gecontroleerd met chkdsk of scandisk?

Met andere woorden. Graag meer informatie, op GoT willen wij graag dit zo compleet mogelijk hebben anders is de kans dat deze thread gelocked wordt enorm groot ;)

[ Voor 9% gewijzigd door nwagenaar op 21-03-2004 14:07 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Processors, Mobo's & Geheugen » Windows Operated Systems

Geef eens aan wat voor een OS je hebt .. Dan kan de WOS mod dit in de titel zetten :) Zie ook de FAQ en de Policy alhier B)

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry was nog een beetje slaperig geloof ik 8)7
ik heb winxp en heb twee HDD's een nieuwe en een oude.
Die nieuwe was eerst verkeerd geformatteerd(kweet niet meer hoe precies maar kon er toen helemaal niks mee) vervolgens gewoon ntfs. Nu kan op geen van beide komen. Voordat ik die nieuwe HD had had ik Win xp er opnieuw opgezet omdat 3d's max raar ging doen en niks anders hielp. 3d's doet het nu wel goed maar nu heb ik dus dit probleem. Ze heeft die proggies ook nog niet geprobeert, das wel een goeie eigenlijk. kzal dat eerst ff proberen :z (tis trouwens niet van mezelf maar van mijn zus)