rode ogen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-02 13:09
Ik heb een groepsfoto gemaakt van mijn klas op een feestje. Nu was ik vergeten de flitser op mijn olympus c-750uz op de rode ogen stand te zetten. Het resultaat is dus een foto waar ongeveer 15 mensen rode ogen hebben. Hoe kan ik dit goed en makkelijk weer goed krijgen. Want ik wil de foto graag laten afdrukken maar dan moeten er natuurlijk geen rode ogen inzitten. Alvast bedankt !

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Even met Photoshop klooien :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Hier staat een leuk tutorialtje hoe je rode ogen weg kan krijgen met behulp van Photoshop :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Paintshop pro heeft er een standaard optie voor.
Ook niet zo duur in aanschaf als photohop.
rond de 130 euro heb paintshop pro al

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

ACD See 6.0 misschien? Die zou ook een rode ogen filter hebben..naar wat ik weet! Geloof dat ze een 30 dagen trial hebben waarmee je tijd genoeg dus hebt om de oogjes te verwerken!

There is no place like ::1

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-02 17:00

ReseTTim

Chocolate addicted

swampy schreef op 21 maart 2004 @ 14:07:
ACD See 6.0 misschien? Die zou ook een rode ogen filter hebben..naar wat ik weet! Geloof dat ze een 30 dagen trial hebben waarmee je tijd genoeg dus hebt om de oogjes te verwerken!
acdsee heb ik idd gebruikt werkt top om die rode ogen eruit te halen :P :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• clonedonkey
Ik heb ACD See 6.0 gedownload als trial. Dit prog. werkt echt lekker makkelijk .Het lukte me hier ook goed mee de rode ogen weg te halen. Maar nu heb ik de edit window afgesloten toen vroeg hij of ik wou saven ik zij ja en hem dit dus ook gedaan. Maar de orginele foto was 2mb en de door ACD See gemaakte versie zonder rode ogen maar 880kb. Hoe komt dit en is dit slecht ? Of kan ik deze gewoon goed laten afdrukken zonder dat er qualiteitsverlies is gekomen ?

Verwijderd

clonedonkey schreef op 21 maart 2004 @ 18:42:
Ik heb ACD See 6.0 gedownload als trial. Dit prog. werkt echt lekker makkelijk .Het lukte me hier ook goed mee de rode ogen weg te halen. Maar nu heb ik de edit window afgesloten toen vroeg hij of ik wou saven ik zij ja en hem dit dus ook gedaan. Maar de orginele foto was 2mb en de door ACD See gemaakte versie zonder rode ogen maar 880kb. Hoe komt dit en is dit slecht ? Of kan ik deze gewoon goed laten afdrukken zonder dat er qualiteitsverlies is gekomen ?
je hebt waarschijnlijk in een ander bestandsformaat opgeslagen, of een andere compressiefactor gebruikt.

• clonedonkey
Waar kan ik dit dan veranderen want hij is wel .jpg gewoon

Verwijderd

dat is toch goed als hij in jpg. is of wil je hem in een ander bestand type ?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02 15:48

Pelle

🚴‍♂️

Dit is wel met de search te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.