We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
helaas nog geen foto's
Dit is de nieuwste versie met een stuk minder bugs dan versie 2.0
Heb je misschien ook pics van je deur?
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Hiermee kun je dan alles in de kamer bedienen. Helaas nog geen foto's want is nog niet klaar. Hem gebruiken als 2e monitor vind ik een beetje zonde... Het is tenslotte een erg plat scherm met touchscreen. Als 2e monitor kun je net zo goed een oude 15" pakken.
Vooral die van "rispinge" vind ik erg mooi weggewerkt
boekel

bpje

rispinge

Verwijderd
Maar even over mediacar.. Heef er iemand een zelfgemaakte skin gemaakt zonder de GPS toepassingen enzo die overbodig zijn voor een HTPC?
Verwijderd
Ben bezig met het maken van de behuizing, die nu bijna af is
Verwijderd
bij mij draait er digitenne op de ene en irc op de andere monitor
(bijna klaar)
[img=640,480,1 ]url http://people.zeelandnet.nl/tielemans/mooi.JPG[/img]
clickable
Verwijderd
Heeft iemand touwens een mediacar skin zonder de AUTO extra's zoals GPS enz ???
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 22:20 ]
nee, ik wil er 1 zelf gaan maken, en dan meteen voor 800x600, dus alles over de kop, rotwerkje, komt nog een keer als me carmp3 systeem af isVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:20:
Leuk gedaan die koffer.. alleen ziet er niet echt zo netjes uit he
Heeft iemand touwens een mediacar skin zonder de AUTO extra's zoals GPS enz ???
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ik zag, ik nam en ik kwam...