Outlook 2003 crasht na instellen gebruikersaccount

Pagina: 1
Acties:

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Hoi allemaal,

Ik heb op mijn ouders pc wat gedaan aan de veiligheids instellingen, vanwege mijn zusje >:) Maar nu zit ik met een probleem. Ik heb 2 gewone gebruikersaccounts, zogenaamde accounts met beperkte rechten, en 1 beheer account, met w8woord. Ik werk met Win XP HE.

Nadat ik had ingesteld dat dat account beperkt was, en ik wou outlook opstarten, wat dus al lang gebruikt is, zonder beperkte rechten, kreeg ik de volgende melding: Cannot start Microsoft Office Outlook. Unable to open the Outlook window. The set of folders could not be opened. The server is not available. Contact your administrator if this condition persists.

Kortom, ik kom er niet meer in.... 8)7

Wie helpt mij uit de brand???? Tnx _/-\o_

Everything is possible, until it's not.

Verwijderd

Outlook 2003? En wat voor mail gebruik je dan, gewoon accountje-pop of exchange of iets anders? Als je exchange mail gebruikt namelijk zou ik gewoon office deinstalleren en opnieuw installeren.

Als je popaccountjes gebruikt zou ik even de mailboxjes e.d. backuppen, office opnieuw installeren en de mailboxjes e.d. terugzetten.

Het is trouwens wel erg vaag dat je outlook niet meer kan starten na het aanpassen van die rechten.. Als je iedereen admin rechten geeft, werkt het dan wel?

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik gebruik popaccounts, ik probeer jou maniertje zo wel ff, tnx ;)

Everything is possible, until it's not.