"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Je hebt natuurlijk altijd nog de kans virussen binnen te halen, omdat een bepaalde executable die je downloadt gewoon besmet is. Maar je risico om na het bezoeken van een site een dosis spyware op te lopen is nul.
Jup geweldig programma en scan nog wel af en toe omdat ik m'n vader en moeder niet aan firebird kan krijgen. Je hebt iig aanzienlijk minder last van spyware.Metalium- schreef op 21 maart 2004 @ 18:49:
Wat betreft beveiliging is Mozilla geweldig, ik kan niet anders zeggen. Sinds ik het gebruik heb ik nooit meer last van spyware en dat soort rommel.
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
alleen toen ik laatste met IE een site opende die in firebird niet echt wilde had ik gator gelijk weer op me pc staan
Al mijn favorieten zijn probleemloos overgezet, maar de favorieten manager is 100x beter dan IE. Had in 5 minuten al alles opgeschoond wat ik met IE niet eens meer probeerde. In IE "weet u zeker dat u deze bookmark wilt verwijderen ja/nee"
Samen met cookiemonster, in één woord geweldig !!
Ook het importeren van al mijn outlookexpres mappen/post/adressen was een fluitje van een cent.
Dit had ik eerder moeten doen.
[ Voor 16% gewijzigd door ErikRo op 21-03-2004 20:24 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Heb je toevallig Norton Internet Security?
Ik heb namelijk zelfde probleem alleen ik gebruik gewoon deze link om naar Mycom te gaan:
http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/home.do
[ Voor 50% gewijzigd door Bapawe op 21-03-2004 21:17 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Maar als je door klikt ziet alles er goed uit. Sorry foutje van mij.
Hehe tja je moet nog wel ff een paar plugins downloaden.ErikRo schreef op 21 maart 2004 @ 22:25:
Blijkt toch te werken, ik schrok van de melding dat ik een plugin moest laden.
Maar als je door klikt ziet alles er goed uit. Sorry foutje van mij.
Ik kan zelf niet op de normale manier naar de mycom site maar dat ligt aan m'n Norton Internet Security die de site als een popup of zo ziet, ik krijg het alleen nog niet voor elkaar om het goed te krijgen.
Misschien weet iemand hier meer over?
In IE is dat al jaren "not done" vanwege het grote virus gevaar (preview in IE betekent open) .
Die preview van Mozilla mail is toch wel 100% veilig he?
[ Voor 9% gewijzigd door ErikRo op 22-03-2004 19:28 ]
Bezoek eens een willekeurige pagina