Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile plat? (Achterhoek)

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Mijn telefoon kan geen verbinding maken met T-mobile, andere aanbieders doen het wel (KPN sim had ik hier nog liggen)

Is er iets bekend van werkzaanheden ofzo? Of doet hij het bij jouw wel? (vermeld dan aub je woonplaats, dan heb ik een beeld waar wel bereik is.

Ik woon btw in Borculo

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
0800-7111... Meer zeg ik niet ;)

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
AvOn schreef op 21 maart 2004 @ 13:10:
0800-7111... Meer zeg ik niet ;)
goed zal ik eens bellen, was ik al meteen van plan, maar dat nummer kon ik nergens vinden.

update: T-mobile heeft nog geen andere meldingen uit mijn omgeving gehad, ze wijten het iig aan het slechte weer. Af en toe krijg ik nog verbinding, maar die is meteen weer weg.

Nou ja, afwachten dus maar, ik denk dat er een of andere mast hier is omgewaaid, waardoor mijn bereik zo slecht is/nihiel is. In de loop van de fixen ze het hopelijk

[ Voor 44% gewijzigd door greatgonzo op 21-03-2004 13:24 ]

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Volgens mij is eerder je toestel defect, of als een KPN sim nog wel werkt het 1800 MHz
gedeelte van je toestel..

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mwa, als het al een storing is, dan bekennen ze het natuurlijk niet bij de klantenservice. Is bij Telfort ook altijd zo; ze weten van niks, gaan je klacht doorgeven aan 'een speciale afdeling die daar over gaat'. Vijf minuten later is het probleem verholpen, overigens niet door jouw belletje...

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
AvOn schreef op 21 maart 2004 @ 13:48:
Volgens mij is eerder je toestel defect, of als een KPN sim nog wel werkt het 1800 MHz
gedeelte van je toestel..
nee, want hij maakte straks nog wel even verbinding, en nu ligt hij de hele tijd plat.

Nou ik zie het morgen wel, als ik weer naar Enschede moet

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 07:09
niets aan de hand hoor in de achterhoek ik ben zojuist vanuit winterswijk naar arnhem gereden met de auto, heb bijna continu zitten bellen onderweg. Ligt aan je telefoon denk ik.. toevallig ermee zitten spelen en tmobile in je verboden netwerk lijst gezet ofzo ;)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
thefox154 schreef op 21 maart 2004 @ 14:25:
niets aan de hand hoor in de achterhoek ik ben zojuist vanuit winterswijk naar arnhem gereden met de auto, heb bijna continu zitten bellen onderweg. Ligt aan je telefoon denk ik.. toevallig ermee zitten spelen en tmobile in je verboden netwerk lijst gezet ofzo ;)
nee, dat kan allemaal niet, straks geen verbinding, toen 1 minuut wel, daarna niet meer. En niets aan de instellingen veranderd.

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Nou deze week van 4 mensen (goh) gehoord dat ze me niet konden bereiken, en ze werden ook niet doorgeschakeld naar mijn voicemail.
BTW regio Zeeuws-Vlaanderen en T-mobile abo.

"Soylent Green is people!"

Verwijderd

T-Mob heeft momenteel wel degelijk problemen met enkele zendmasten. Ook in Hoorn (N-H) is al het hele weekend een zendmast uit de lucht. Dit treft alleen een heel klein gebied, een paar honderd meter verderop heb je er geen last van.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
en vanmorgen deed alles het weer :)
Pagina: 1