-= Very annoying forum person =-
Wie restart ? Het spel ? de PC ?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verwijderd
Als je pc restart heeft het iets met de snelheid van je pc te maken, dat had ik bij ut2003, me broer heeft toen de snelheid iets lager gezet toen werkte hij wel goed.
welke snelheid bedoel je, de gamespeed zelf? En het is het spel dat restart volgens mij, hij is aan het laden en ineens start hij opnieuw op. En echt alleen bij onslaughtVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:48:
Als je pc restart heeft het iets met de snelheid van je pc te maken, dat had ik bij ut2003, me broer heeft toen de snelheid iets lager gezet toen werkte hij wel goed.
Nee, je CPU snelheid.
Al eens opnieuw geinstalleerd?En het is het spel dat restart volgens mij, hij is aan het laden en ineens start hij opnieuw op. En echt alleen bij onslaught
The devil is in the details.
Ja dat kan ik wel even doen maar ik denk niet dat het veel zin heeftDecember schreef op 21 maart 2004 @ 18:26:
[...]
Nee, je CPU snelheid.
[...]
Al eens opnieuw geinstalleerd?
Ik heb dus nu al uitgevonden dat het aan de geluidskaart ligt (audigy) want als ik geluid uit zet is er niks aan de hand. alleen zonder geluid is ook zo saai en ik kan geen nieuwe drivers vinden
Pagina: 1