90 minuten cd's

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 23:39
Hej beste mensen,
ik heb een probleempje.... heb een plextor 12x 10x 32x met burnproof en wil wat 90 minuten cd's branden.....
dat lukt me niet met de huidige software :'(
met welke software lukt dat wel en ik heb nu nero v 5.035 erop staan maar die werkt niet met 90 minuten cd's en winoncd ook niet...
de negentig minuten cd's zijn van het type platinum cdr 90 min / 800 mb .....
please help me ff.......
thenks....
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Heb je overburn aan staan in Nero? Dit moet aanstaan wil je deze cd's kunnen fikken.
Suc6

• Lord_T
ja ik heb overburnen aan staan en ik weet niet of het aan je mode kan liggen (1 of 2) of je iso level(1 of 2) maar overburnen staat aan op 92:30 minuten....en ik krijg gewoon als ik op burn druk de melding not enough free space on this disk...please anter a disk with more free space en dan eject hij mij 90 minuten cd...
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:36
Gewoon CDR win gebruiken, die vraagt alleen of je cd langer dan 74 wil branden en op ja drukken klaar

no comment

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 19:37

mbr

Op zaterdag 16 december 2000 22:44 schreef Martinus het volgende:
Gewoon CDR win gebruiken, die vraagt alleen of je cd langer dan 74 wil branden en op ja drukken klaar
Met CloneCD kan je ook overburnen www.elby.de

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 10:57
Met CD-r win hebbik 't ook niet voor elkaar gekregen om te overburnen tot 90 min.
en met de huidige versie van Nero die ik heb (OEM versie van 5 met de laatste upgrade van de website van Nero) kan ik ook niet meer 90 min CD's bakken.
Telkens als ik aanvink dat 'ie Dics-At-Once moet bakken (wat nodig is om te overburnen) dan gaat 'ie automatisch weer op de default instelling staan :(

Iemand een oplossing?

PS Furio schijnt ook te werken, maar die heb ik niet.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Misschien even Nero opnieuw installen en er een mp3-licentie op loslaten dus niet die gare OEM gebruiken?

Moet je volledige demo van de site downen en een crack weet je vast wel te vinden (rijmt op altavista ;) )
Suc6

• Lord_T
het is mij tot op zekere hoogte gelukt!
ik heb 2 problemen:
1 film 755 mb...
1 spel 740 mb....
ik heb het spel cue/ bin file op cd gezet met cdrwin....die brandde en gaf aan process succesfull....ik kijk in verkenner en die geeft niets weer.....lege cd....dan kijk je bij eigenschappen van cd en je ziet een bestand van 740 mb....
het staat er wel op maar kan er niets mee...
wie kan mij verder helpen????
please help!!!!!!
Thomas

• Lord_T
het spel moest gewoon langer laden in verkenner!!
het doet het!!
nou die fucking film nog!!
Thomas

• Lord_T
hej Tweakers......
ik heb nu nog steeds een probleem met NERO!!!! Kan iemand mij vertellen hoe ik met nero cd's kan branden van meer dan 85 minuten..als ik namelijk overburnen op 90 minuten zet krijg ik de melding dat het een integer tussen 0 en 85 moet zijn...
Ik gebruik nero 5.038 + crack en dat doet het niet met mijn plextor 12x 10x 32x tenminste niet voor meer dan 85 minuten!!!!
HELP ME PLEASE!!!!!!!
Thomas

• Lord_T
oh ja ik heb de platinum cd-r 90 min / 800 mb cd's.....
mazzl...

Pagina: 1