Als je een topicalias maakt van een topic, dan komt er in het doelforum netjes een linkje te staan naar het topic in het bronforum. Ook wordt het aantal reacties in het doelforum weergegeven. Maar dat aantal staat op -1 en dat is niet kloppend
.
Voorbeeldje:
- Brontopic ---> Banner werkt niet in Frontpage Algemeen
- Doeltopic: ---> Banner werkt niet in Buyers Zone
[edit]
Ik zie nu ook dat 'Laatste bericht geplaatst door ' ook niet werkt in het doelforum.
[edit 2]
Kun je topicaliassen ook weer verwijderen? Als je namelijk naar de topicadmin van het nieuwe topic gaat, krijg je die van het oude topic te zien en dus kan je van het nieuwe topic niets aanpassen. Klopt dat?
[edit 3]
De topicadmin bestaat niet eens voor het nieuwe topic in het doelforum. Als je wat wil wijzigen krijg je de error:
Voorbeeldje:
- Brontopic ---> Banner werkt niet in Frontpage Algemeen
- Doeltopic: ---> Banner werkt niet in Buyers Zone
[edit]
Ik zie nu ook dat 'Laatste bericht geplaatst door ' ook niet werkt in het doelforum.
[edit 2]
Kun je topicaliassen ook weer verwijderen? Als je namelijk naar de topicadmin van het nieuwe topic gaat, krijg je die van het oude topic te zien en dus kan je van het nieuwe topic niets aanpassen. Klopt dat?
[edit 3]
De topicadmin bestaat niet eens voor het nieuwe topic in het doelforum. Als je wat wil wijzigen krijg je de error:
Nadat je dat hebt gedaan is ook het topicalias weg. Dat lijkt me niet kloppen eigenlijk. De tijd en datum op de forumindex worden vervolgens niet geupdate en die geven dus nog aan dat er iets gewijzigd is, terwijl datgene wat er gewijzigd is er niet meer is.This topic doesn't exist ( $topicID)
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)
[ Voor 49% gewijzigd door Harm op 21-03-2004 13:02 . Reden: BTW ]