[MSN6.1] Tekeningen onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
Hey, ik heb een beetje een probleem.
Ik heb msn 6.1.0211, en msn plus.

Ik heb dus de plugin van msn geinstalleert waarbij je kan tekenen (dit zit al in msn en windows, maar is alleen geactiveert in de tablet-pc edition als ik het goed heb.

Met die plugin installeer je eerst een programmaatje dat het in windows aanzet en dan de plugin, die het in msn aanzet.

Het vreemde is dat ik de tekeningen soms wel en soms niet zie. Ook springt mijn msn weleens naar het midden van het gesprek, zodat ik steeds weer naar beneden moet scrollen als iemand wat zegt.

Weet iemand voor 1 van deze problemen een oplossing? msn opnieuw installeren heb ik al gedaan..

De search is al geraadpleegt

[ Voor 3% gewijzigd door BlackIce op 21-03-2004 12:50 ]

Verwijderd

dat is een plugin jah dat klopt. MSN Handwriting is er ene van. Ik heb het zelf ook gehad en het gaf ook van allerlei fouten.

Oplossing: http://www.mess.be/msnmes...N_Handwriting_plugin.html

Dus: msn afsluiten, naar de map (C):\Program Files\Messenger Plus! 2\Plugins, verwijder de plugin, start msn en chatte maar :X

Dat zou ik doen want zulke fouten blijft het nog wel ef geven...of je moet ervan houden >:)
(ik kwam soms niet eens meer op msn of berichten kwamen niet meer door)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 21:11 ]

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:07
Ik heb af en toe denk ik hetzelfde als jou. Probeer eens op het kleurtje te klikken en dan zwart te kiezen, ook als je het puntje om te tekenen al ziet...