Hey! Is er hier iemand bekend met versterkers van PSL? Weet iemand meer van dit merk? Heb namelijk gehoord dat het aardig spul is, maar er is heel weinig over te vinden
Dat er weinig over te vinden is betekent vaak dat het of helemaal niets is (qua kwaliteit) of dat het een onbekende high-end merk is. 
Als je geen goede review kan vinden dan zou ik toch mijn twijfels hebben.
Veel watts voor weinig is vaak geen recept voor goede kwaliteit.
Zoals met alles kan je het beste de versterker gaan beluisteren want op specificaties of mooie verkooppraatjes kopen is linke soep.
Als je geen goede review kan vinden dan zou ik toch mijn twijfels hebben.
Veel watts voor weinig is vaak geen recept voor goede kwaliteit.
Zoals met alles kan je het beste de versterker gaan beluisteren want op specificaties of mooie verkooppraatjes kopen is linke soep.
Senile! Senile Oekaki
Het kan ook nog een of andere OEM fabrikant zijn die zelfs te lui is er een website op na te houden
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
hmm ja daar zit wat in
Ben wel op internet enkele kleinere broertjes er van tegen gekomen, 1000W@ 2 Ohm (
) , maar dat zegt natuurlijk nog niks over deze versterker zelf. Deze zou 2000W @ 2 Ohm bieden..
Ziet er verder wel aardig gebruikt uit, daarom vermoed ik dat het niet echt scrap is.. De verkoper zei trouwens wel dat de linker eindtrap de geest had gegeven, maar dat dat nu gerepareerd is. Denk dat ik em mee regel voor een weekje, kijken hoe-die nou klinkt, toch? Het is trouwens voor bandgebruik, voor zang en toetsen, vandaar dat een beetje vermogen wel lekker uit komt
Ziet er verder wel aardig gebruikt uit, daarom vermoed ik dat het niet echt scrap is.. De verkoper zei trouwens wel dat de linker eindtrap de geest had gegeven, maar dat dat nu gerepareerd is. Denk dat ik em mee regel voor een weekje, kijken hoe-die nou klinkt, toch? Het is trouwens voor bandgebruik, voor zang en toetsen, vandaar dat een beetje vermogen wel lekker uit komt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 19:49 ]
'Dat de linker eindtrap de geest gegeven had' Ik weet't niet 100% zeker, maar een PA/poweramp IS toch'n eindtrap? Kan zijn dat ik me vergis
Ticking away, the moments that make up a dull day
Met google vind ik toch een hoop hoor, welk type is het ?
PSL 10-12 amplifier
Asking Price: £250.00
PSL 10-12 - 500watt per channel @ 4 ohms
Email: samworthi@hotmail.com
PSL 10-12 amplifier
Asking Price: £250.00
PSL 10-12 - 500watt per channel @ 4 ohms
Email: samworthi@hotmail.com
Hm tja das wat de verkoper zei.. ik weet er inwendig verder niet heel veel vanaf, maar het klonk mij ook raar in de oren.. Mss bedoelde hij gewoon dat het linker kanaal was opgeblazen en wist hij verder ook niet waar het aan lag, hij leek mij ook geen reparateur verder
Jah grote vriend Googel was ook mijn eerste keus, maar het type EF 2000 ben ik toch echt niet tegen gekomen.. en verder eigenlijk ook geen echte site van iemand die PSL versterkers fabriceert ofsow.. De plaatjes die wel te vinden zijn lijken wel op die EF. Krijg hem deze week mee als alles goed gaat..
Jah grote vriend Googel was ook mijn eerste keus, maar het type EF 2000 ben ik toch echt niet tegen gekomen.. en verder eigenlijk ook geen echte site van iemand die PSL versterkers fabriceert ofsow.. De plaatjes die wel te vinden zijn lijken wel op die EF. Krijg hem deze week mee als alles goed gaat..
Pagina: 1