Toon posts:

Geen troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=992961

Is geen troll, maar een interessant discussiepunt. Afgelopen maanden zijn er immers steeds meer bewijzen en aanwijzigen gevonden dat MS achter SCO zit. Wie helpt even mee er +1 of +2 interessant aan te binden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=992990

is de reply op bovenstaande en is volgens het boekje een flamebait (omdat hij direct op de man speelt). In deze situatie kan ik me dat wel voorstellen trouwens. Ik denk dat het goed is als deze op hetzelfde niveau komt als bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
* Hahn heeft 'm een +1 gemodereerd gegeven

Hij heeft wel gelijk en het is inderdaad interessant, maar het komt wel enigszins anti-Microsoft over, dus die moderaties kan ik wel begrijpen :)

En die tweede heb ik -1 overgewaardeerd gegeven, is inderdaad een beetje teveel op de man af.

[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 21-03-2004 11:57 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De eerste heeft van mij een + 1 gekregen,
de tweede is totaal een +1 waard naar mijn mening, waar het na een -1 overgewaardereerd nu op staat.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De eerste begint met een mooie samenvatting van hoe MS en SCO samen zouden kunnen werken (wat op zich natuurlijk vaker langskomt, de post waarop gereageerd wordt is volgens mij dan ook een raszuivere FiPo). Daar is niet zoveel bijzonders aan. De conclusie "Doordat MS SCO financieel injecteerd wordt SCO straks gewoon een onderdeel van MS, waardoor deze de zaak mooi dood kan laten bloeien." blinkt overigens uit in vaagheid.

Maar de hidden agenda die gepresenteerd wordt - "MS wil de Linux-code hebben want ze kunnen zelf niet programmeren" - valt in de reeks complottheorieen die zo onwaarschijnlijk en onzinnig zijn dat ik 'm zeker niet meer dan +0 waard vind. En daar staat 'ie nu op.

De tweede bevat behalve de regel "Microsoft heeft geld zat om goede programmeurs in te huren." bijna niks dat niet in de categorie geflame past, imo. Staat goed op -1. Aan de hand van deze post kan je je overigens afvragen of de eerstvermelde niet als flamebait beschouwd moet worden - * Rataplan wacht nog ff met z'n modpuntjes.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.