Er zijn al meerdere topics over, maar in nog geen één heb ik de oplossing gevonden. Ook wordt er op sommige topics verbazingwekkend weinig geantwoord (helemaal niet dus), dus vandaar dit nieuwe, hopelijk succesvollere topic. Tevens heb ik het internet afgezocht, maar zoals jullie al konden raden, zonder succes.
Ik heb een headset van Logitech en een dongle van SiteCom. De dongle doet het, heb de nieuwe drivers van de site gedownload en werkt ok.
Nu mijn probleem: wat ik ook doe, de dongle kan mijn headset niet vinden. Al plak ik 'm er aan vast. De headset zelf doet het wel: hij knippert standby en wacht tot er iets gebeurt. Het lijkt haast wel of de twee apparaten via een heel andere "taal" communiceren en zo compleet langs mekaar heen gaan.
Heeft iemand enig idee:
a) wat ik bedoel?
b) hoe dit opgelost kan worden?
( c) een website/topic elders waar dit uitgelegd staat?
)
Bij voorbaat dank.
Ik heb een headset van Logitech en een dongle van SiteCom. De dongle doet het, heb de nieuwe drivers van de site gedownload en werkt ok.
Nu mijn probleem: wat ik ook doe, de dongle kan mijn headset niet vinden. Al plak ik 'm er aan vast. De headset zelf doet het wel: hij knippert standby en wacht tot er iets gebeurt. Het lijkt haast wel of de twee apparaten via een heel andere "taal" communiceren en zo compleet langs mekaar heen gaan.
Heeft iemand enig idee:
a) wat ik bedoel?
b) hoe dit opgelost kan worden?
( c) een website/topic elders waar dit uitgelegd staat?
Bij voorbaat dank.
Bla