They made me do it.
ik word een beetje scheit ziek van die 3mark topics, wat the fuck boeit die score nou man! ga effe UT of Q3 spelen, en als je dan nog onder de 20fps zit, dan pas mag je klagen!
Ik had hiervoor een voodoo 2 maar in delta force: land warrior vind ik niet veel snelheidwinst. Moet ik die detonator dingen dowloaden???
They made me do it.
niet moeilijk doen.gewoon downloaden.
ooit komt er een einde aan het eind
Verwijderd
Jah, de 6.50, als je een via moederboorrd hebt ook de via drivers, is het PCI ?!?, vind je het dan gek dat hij langzaam is (waar haal jij een pci mx ?!?)
pci is van creative gehaald bij dixons
They made me do it.
Delta Force 2 werkt met een zogenaamde voxel engine of zo iets, hierbij is de snelheid van je processor bepalend en dus niet je videokaart...
De detonator drivers van Nvidea moet je sowieso hebben maar Delta Force (2) zal er niet sneller door worden, de rest wel.
De detonator drivers van Nvidea moet je sowieso hebben maar Delta Force (2) zal er niet sneller door worden, de rest wel.
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Daar nog boven op:
De PII400 heeft geen SSE instuctiesetje, dat scheelt bakken in 3Dmarks. Weet je zeker dat je hebt ingesteld dat de mx de TnL voor zijn rekening neemt en niet de CPU!
Voor de rest is het verschil met PCI vs AGP ook wel aanwezig in bandbreedte enzo!
Wat leuk dat er nu ook een GF2mx voor PCI is....AGP, PCI, mobile...je komt die dingen toch overal tegen
De PII400 heeft geen SSE instuctiesetje, dat scheelt bakken in 3Dmarks. Weet je zeker dat je hebt ingesteld dat de mx de TnL voor zijn rekening neemt en niet de CPU!
Voor de rest is het verschil met PCI vs AGP ook wel aanwezig in bandbreedte enzo!
Wat leuk dat er nu ook een GF2mx voor PCI is....AGP, PCI, mobile...je komt die dingen toch overal tegen
reserveringshouder Tesla Model 3
Ik heb nu detonator 3 gedownload van nvidia en op me computer gezet maar nu is de naam van de kaart veranderd van creative geforce2 mx naar nvidia geforce2 mx. Is dit erg??
They made me do it.
Verwijderd
Jah ik zeg het altijd.. VOXELLS ROELEREN...Op zaterdag 16 december 2000 21:22 schreef psychotic het volgende:
Delta Force 2 werkt met een zogenaamde voxel engine of zo iets, hierbij is de snelheid van je processor bepalend en dus niet je videokaart...
Verwijderd
Wat mocht dat kaartje kosten, is geinig als add on voor een tweede monitor, schijnt, Nvidia reageert possitief in hun Email reply, dat Nvidia chips als PCI naast Nvidia chips AGP weinig tot geen problemen opleveren als je die in een dualmonitor configuratie hebt staan. Ben lang aan het zoeken geweest en ben terecht gekomen bij S3Virge, dit omdat Nvidia gerelateerde PCI kaarten schaars of erg duur zijn.
Du'us, Wat mocht dat kaartje kosten?
Du'us, Wat mocht dat kaartje kosten?
jah, nu ben je de zwaar het zaatje jongen, ik hoop dat je het bonnetje nog heb!Op zaterdag 16 december 2000 22:34 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik heb nu detonator 3 gedownload van nvidia en op me computer gezet maar nu is de naam van de kaart veranderd van creative geforce2 mx naar nvidia geforce2 mx. Is dit erg??
grappig!!!!Op zondag 17 december 2000 12:56 schreef Mister_X het volgende:
[..]
jah, nu ben je de zwaar het zaatje jongen, ik hoop dat je het bonnetje nog heb!
They made me do it.
Verwijderd
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAOp zondag 17 december 2000 12:56 schreef Mister_X het volgende:
[..]
jah, nu ben je de zwaar het zaatje jongen, ik hoop dat je het bonnetje nog heb!
HAHAHAHAAAAAAAAAA HIJ SNAPT HET VOLGES MIJ OOK NIET HAAAAAAAAAAOp zondag 17 december 2000 15:05
schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
grappig!!!!!
Verwijderd
uhhh heb je geen agp slot of zo waarom koop je nou een pci
maar agp met pci scheelt toch niet heel veel!mijn vriend heeft eeen PII 333 en die haalt bijna 2800 of zo met zijn mxtje, je doet blijkbaar iets fout, wat voor os gebruik je?
enne heb je driver voor jou mobo geinstalld
maar agp met pci scheelt toch niet heel veel!mijn vriend heeft eeen PII 333 en die haalt bijna 2800 of zo met zijn mxtje, je doet blijkbaar iets fout, wat voor os gebruik je?
enne heb je driver voor jou mobo geinstalld
pff, duur, ik kan die dingen krijgen voor 265,-Op zondag 17 december 2000 10:15 schreef Smoothy_ het volgende:
399.99
(oei, dan kan ik leuk opscheppen
Verwijderd
Bij DIXONS had ik een keer een Sharp MiniDisc-recorder portable gekocht, en die viel zo tegen wat de geluids kwaliteit bereft, dat ik hem terug bracht en mijn geld terug vroeg, ze probeerden uiteraard eerst een oud type Sony aan mij te slijten, maar ik zei eerlijk, dat is een oud type, terwijl bij Sturkeboom verderop het nieuste model staat, en die klinkt veel beter, toen kreeg ik netjes mijn hele bedrag terug!
En kocht die inmiddels ook weer oude MZ35!
En kocht die inmiddels ook weer oude MZ35!
Pagina: 1