[V&A] Onbetrouwbarte verkoper?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier http://www.tweakers.net/aanbod/product/52848/a wordt een Sony DVD-brander aangeboden. Met deze verkoper had ik een deal om het apparaat te kopen, maar toen kreeg ik een mailtje met deze tekst:

Het mailtje wat ik vanmorgen/vanmiddag vanuit m'n werk gestuurd heb zou u maar niet moeten doen. Wat is het geval. Ik heb namelijk iets doms begaan.
Ik had de brander uitgebouwd en hem op tafel gelegd. Toen ging de telefoon en tijdens het gesprek hoorde ik ineens een harde klap. Ik ging kijken, had onze kat per ongeluk de drive van de tafel gegooid, dus deze is niet echt meer verkoopbaar lijkt mij. Ik durf het dan ook niet aan om tot verkoop over te gaan en u hoeft het geld daarom ook niet over te maken.

En nu probeert hij deze drive opnieuw te verkopen, zonder er iets bij te vermelden. Dus waarschijnlijk probeert hij een defecte drive te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien mag ik hier ook op reageren... De ad. is van 14-maart, dus het is nog een oude ad. Het lijkt mij dat hij er niet aan denkt om de ad. wijzigen? Zo komt het bij mij in ieder geval over.

Ik neem namelijk niet aan, dat hij jou eerst een mailtje stuurt dat hij kapot is, en dan alsnog gaat verkopen aan een ander. Want als er dan kwade bedoelingen in het spel zijn, had hij ook geen mailtje kunnen verzenden aan jou.

Of zie ik het verkeerd?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien doet de drive het wel en heeft hij 'm in de tussentijd even getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Wij kunnen vanuit hier niet zien of de drive werkt, en ik neem aan dat de user zijn goede naam wil houden en dus niet bewust defecte drives gaat verkopen, want ik denk dat de koper dit dan niet in dank af zal nemen :)

En zoals Wekkel al aangeeft kan het zijn dat de drive nog perfect werkt na een test, of dat de drive misschien wel is vervangen dmv een RMA.

Deze gaat derhalve dicht omdat wij hier verder niks mee kunnen doen.
Ik zal voor de zekerheid toch even de user mailen om navraag te doen :)

Dit topic is gesloten.