Toon posts:

Slechte beeldkwaliteit op een radeon 9200 bij videobewerking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een Radeon 9200 videokaartje gekocht met Video-in zodat ik mijn analoge videocamera op de PC kanaansluiten en de filmpjes op die manier 'bewaren' op CD of DVD.
Nu zal het wel aan mij liggen, maar ik installeer de kaart, geen probleem. Daarna de software om de video te capturen, geen probleem.
Ik sluit de tulp stekkers aan, zet mijn camera aan en start de software zodat ik beeld krijg, en dan krijg ik me toch beeld !!!
je ziet het verschil nog niet eens tussen mensen en auto's zo slecht !!!!
Het is net of je naar een TV uitzending kijkt van Canal+ zonder dat je decoder aanstaat, zo ziet het eruit.
Wat ik ook doe of probeer, ik krijg geen normaal beeld. Kaart al teruggestuurd want misschien is die wel kapot, krijg een nieuwe toegestuurd en weer exact hetzelfde probleem.
verschillende soorten PC's geprobeerd en verschillende versies van Windows maar het blijft ellende.
WAT DOE IK DAN VERKEERD ???????

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Welke drivers, welke software gebruik je, welke videocamara, etc :)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

In de handleiding zal vast wel iets staan over PAL, NTSC en SECAM. Misschien dat dat iets zal helpen?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de laatste ATI drivers die ik kan downloaden op de website van Club-3D
en als videobewerkingssoftware gebruik ik bij windows 98 & ME : Cyberlink Power Director, en bij Windows XP heb ik het via Power Director en de Windows Movie maker geprobeerd. De Videocamera is een analoog apparaat van Canon, de UC10
Ook het switchen tussen Pal en NTSC (want SECAM komt bij de genoemde software niet voor) heeft een resultaat.
Het blijft bar en bar slecht