Toon posts:

[IE] Microsoft paginas zijn in het portugees*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom kom ik, als ik officiele microsoft pagina's oproep via links, toch altijd op de "braziliaanse sites"in het portugees?
weet iemand hier het antwoord op?

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kom je op de Portugese website van Microsoft, of kom je op een hele andere site? In het eerste geval is er misschien iets mis met de taaalinstellingen van je browser. Ik zou je pc eens controloren op spyware, zie o.a. [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]. :)

Verwijderd

Topicstarter
heb inderdaad heel veel spyware, programmas zijn verwijderd, probleem niet opgelost. ik kom inderdaad gewoon op de braziliaanse microsoft site, maar ja, mijn portugees is nog niet van dien aard dat ik begrpijp wat er staat

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Draai anders hijackthis eens... En post het log hier eens tussen [code]-tags
Hijackthis
Hier ook al naar gekeken?

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2004 11:12 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Staan je landinstellingen wel op Nederlands?

DM!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

thea - ik ga even je topic titel aanpassen zodat deze wat meer informatie bevat, probeer hier zelf ook op te letten :)

Verder - geef even aan wat je zelf al geprobeerd hebt - heb je bv. je regional settings al eens gecontroleerd, vertel even welk OS je draait, vertel even ofdat je in je IE wel 'NL' als taal hebt staan en niet BR ? :)

Verwijderd

Topicstarter
De taal in IE stond in het Portugees. Probleem opgelost.
(Heb alle instellingen in IE wel 100 keer doorgelopen, maar kon nergens taal instellingen vinden, staat het gewoon op de voorpagina met een knop!)
Bedankt voor de hulp mensen
Pagina: 1