Toon posts:

Harddisk met window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een harddisk die standaard een window heeft, ik heb er een keer een gezien in een winkel dat was een western digital, maar kan hem nergens meer vinden, wie weet welk merk en type stanaard een window of doorzichtige cover hebben.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:50

Piggen

Lekker bakkie

Volgens mij zijn die er helemaal niet.

Waarschijnlijk was het een gemodde HD in die winkel ofzo.

Verwijderd

Lijkt me niet goed voor de betrouwbaarheid van je HD, er een window in maken..

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-03 20:35
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 02:08:
Lijkt me niet goed voor de betrouwbaarheid van je HD, er een window in maken..
tja :) dat durft de topicstarter ook niet, daarom vraagt hij waar hij er 1 kan vinden waar die standaard in zit.

Ik heb er zelf ook vaak naar gezocht, maar nog niets gevonden ;( Misschien durven de maatschappijen het niet te leveren omdat het niet zo goed tegen zonlicht kan ofzo ( licht maakt intern nog meer warmte dan er al is en kan ook funest zijn ... ik weet het allemaal niet, maar zou er wel 1 willen kopen als die er was MET garantie )

Verwijderd

Een behuizing van een computer is van metaal.... dat is voor de afscherming van elektromagnetische straling. Het barst daarvan binnen de kast. Je vasteschijf zit meestal binnen de kast, en bij magnetische opslag lijkt me het een prettig idee dat zoiets ook via een metalen behuizing wordt afgeschermd. Het zou me niks verbazen dat data op een vasteschijf zonder afscherming na een jaartje bitfouten gaat vertonen, maar info hierover heb ik niet.