Toon posts:

Extern Bureaublad

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk een simpele vraag, maar toch kan ik hier geen antwoord op vinden. Ik heb mijn knop "Extern Bureaublad"uit mijn programma menu weggehaald. Nu wil ik toch dit programma gebruiken. Ik kan nergens de koppeling vinden waarnaar de knop verwijst. Ook opnieuw installeren doet hij omdat hij zegt dat hij er dan al op staat en dat ik op de knop moet drukken die ik dus niet meer heb. Alle vorm van hulp gaat ervan uit dat ik die knop nog heb. Kan iemand of mij die knop mailen naar knip of misschien vertel wat de verwijzing is van de snelkoppeling.

[ Voor 5% gewijzigd door elevator op 21-03-2004 02:44 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ga naar start -> Uitvoeren en typ mstsc en druk op enter :)

Raku

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 09:13
en de verwijzing is %SystemRoot%\System32\mstsc.exe

Verwijderd

Topicstarter
tnx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit had je toch /echt/ met een klein beetje moeite zelf uit kunnen vinden hoor - al was het maar dat je de client gewoon van microsoft.com kan downloaden en daarmee je shortcut in ere kon herstellen.

In ieder geval - dit topic voldoet niet aan de manier waarop we het graag zien - zo ontbreekt elke vorm van eigen initiatief uit je topic start, is je topic titel niet goed (zie de Windows Operated Systems Policy), en staat je topic in het verkeerde forum :)

Dit topic gaat dus dicht :)

Dit topic is gesloten.