Ik heb momenteel het probleem dat wanneer ik mijn computer aanzet, dat hij NIETS doet. Ik hoor mijn drives een zelftest doen, maar ik kom (op mijn beeldscherm blijft 'no signal' staan) niet verder, en ook niet naar mijn bios van mijn video kaart (s540, SIII) laat staan mijn bios van de mobo. Wanneer ik een harde reset geef, gebeurt dit pas wel.
Nu heb ik dit eerder gehad, en na het openhalen en wat frommelen aan mijn kaarten die ik er op dat moment in had heb ik dat probleem nooit meer gehad.
Ik heb sinds deze week een dvd speler en een Hollywood + kaartje er in zitten, en sindsdien gebeurt me dus weer het zelfde. Na weer gefrommel aan de kaarten, is me niet van het probleem verholpen...
Kortom... wie weet wat?
Nu heb ik dit eerder gehad, en na het openhalen en wat frommelen aan mijn kaarten die ik er op dat moment in had heb ik dat probleem nooit meer gehad.
Ik heb sinds deze week een dvd speler en een Hollywood + kaartje er in zitten, en sindsdien gebeurt me dus weer het zelfde. Na weer gefrommel aan de kaarten, is me niet van het probleem verholpen...
Kortom... wie weet wat?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd