Als ik SOF2 op Linux wil installeren om als dedicated server te gebruiken krijg ik elke keer als ik de server start de volgende error:
Ik snap er niks van, alle files die in windows gebruikt worden staan ook op de Linux, machine. Hij zegt dat ie een bestand sof2mp_gamei386.so niet kan vinden, vreemd wat die bestaat ook niet, ook niet in windows.
Als je de dedicated server downlaod dan zit die file er dus ook niet bij.
Heb ook de lib al geregt, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Iemand een idee wat dit kan zijn, snap er namelijk geen bal meer van.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ----------- Loading MATERIALS ------------ 32 material definitions loaded. ------------------------------------------ Loading dll file sof2mp_game. Sys_LoadDll(/usr/local/games/sof2/base/sof2mp_gamei386.so)... Sys_LoadDll(/usr/local/games/sof2/base/sof2mp_gamei386.so) failed: "/usr/local/games/sof2/base/sof2mp_gamei386.so: cannot open shared object file: No such file or directory" Sys_LoadDll(./sof2ded/base/sof2mp_gamei386.so) failed: "./sof2ded/base/sof2mp_gamei386.so: cannot open shared object file: Not a directory" ----- Server Shutdown ----- --------------------------- Shutting down cmShaderTable ..... Sys_Error: Sys_LoadDll(sof2mp_game) failed dlopen() completely! |
Ik snap er niks van, alle files die in windows gebruikt worden staan ook op de Linux, machine. Hij zegt dat ie een bestand sof2mp_gamei386.so niet kan vinden, vreemd wat die bestaat ook niet, ook niet in windows.
Als je de dedicated server downlaod dan zit die file er dus ook niet bij.
Heb ook de lib al geregt, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Iemand een idee wat dit kan zijn, snap er namelijk geen bal meer van.