wat vinden jullie van dit systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 17:31
jo,

ik ben van plan dit systeem te laten samen stellen

wat is jullie idee daarover?

Kast PC142_white
Moederbord MSI K8T800 Neo FIS2R
Processor AMD Athlon 64 - 3200+ [boxed]
Koeler bij processor
Geheugen 2x 512 Mb DDR-400 PC-3200
Harddisk 80 Gb Maxtor S-ATA € 80,00
Videokaart ATI 9800 pro - 128Mb
DVD- / Cd-rom LG dvd-speler

is t wat, en zo niet wat zou ik anders moeten doen?

later de pater

PSN ID Binloading_nl

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Mwoah wat wil je ermee gaan doen dan?
Anders kunnen wij er ook vrij weinig zinnigs over zeggen hè ;)

Verder zou ik em graag willen hebben hoor :D

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Er goede combinatie, het nieuwste van het nieuwste, en het beste van het beste ... bijna dan ;-)

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 17:24
Juist.... Lekker interessant....

Die koeler heb je btw niet nodig aangezien de processor van het 'boxed' type is. Wordt dus standaard meegeleverd.

Verder zou je eens naar wat reviews kunnen gaan kijken om te zien wat je nu eigenlijk wilt. Ik denk dat je zelf wel weet wat je aan deze computer hebt, je hebt de prijzen zelf gezien....

SRK35ZS-W

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dit is niet helemaal de bedoeling lijkt me...

Lees dit even door: CSL FAQ

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 17:31
wat is hier niet de bedoeling aan dan??(of mocht t niet in deze subtopic. Ik wist anders ook niet waar ik m wel zou moeten plaatsen)

maar ik wil er in ieder geval mee gamen. Dat staat voorop. heb lang getwijfeld over een pentium4 maar op veel fora lees ik toch dat amd net iets beter is voor games. Maar ik ben blij dat er positieve reacties zijn. zit ik eindelijk met een goed gevoel.

PSN ID Binloading_nl

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
steefje schreef op 21 maart 2004 @ 09:58:
wat is hier niet de bedoeling aan dan??(of mocht t niet in deze subtopic. Ik wist anders ook niet waar ik m wel zou moeten plaatsen)

maar ik wil er in ieder geval mee gamen. Dat staat voorop. heb lang getwijfeld over een pentium4 maar op veel fora lees ik toch dat amd net iets beter is voor games. Maar ik ben blij dat er positieve reacties zijn. zit ik eindelijk met een goed gevoel.
Ziet er idd goed uit ik ga ongeveer hetzelfde systeem halen alleen dan in combinatie met een ASUS K8V.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Verwijderd

Welkom op GoT
Systeemvragen: wat moet ik kopen? Is dit goed?
Vragen over systemen dienen specifiek te zijn, niet algemeen. Dus een lijstje met hardware onderdelen neertikken met de vraag of dit goed is (de beruchte Hoe is dit systeem? vragen) zal direct worden verwijderd; wat wel en niet bij elkaar past is terug te vinden in de guides, de search en natuurlijk de manuals van de desbetreffende hardware (welke je gewoon kunt downloaden van de site van de producent).
Niet de bedoeling dus...

Daarnaast zijn "jo" en "later de pater" niet nodig op GoT, we doen elkaar hier automagisch de groeten. Ook zouden wat meer hoofdletters en goedlopende zinnen in je posts bijzonder welkom zijn. Evenals goede, spaarzame interpunctie.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 11:20 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik vind het niks, maar da's mijn mening :P

Zie dus de FAQ van dit subforum ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.